Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bestemmelse af fiskeart.
#1
Hej

Er der nogen der kan sige mig hvad det er for en fisk[?][?]

Jeg er ikke nogen fiskeørn såeee[:I][Smile]

[Image: 250762_176750432380982_100001380783340_4...6774_n.jpg]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Santo

Hej

Er der nogen der kan sige mig hvad det er for en fisk[?][?]

Jeg er ikke nogen fiskeørn såeee[:I][Smile]

[img]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/250762_176750432380982_100001380783340

Mvh

Santo

Hej

Det er da en af de helt sjældne red-cross fladfisk. Den findes ikke normalt på disse kanter så det er en ret sensationel fangst[:o)][:o)][:o)]


Svar
#3
Kæmper lige med at få billedet ind fra facebook[Big Grin][Big Grin]

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#4
Hvis det er fordi den viser billedet i det nye fancy crap de har lavet så der er sort bag billedet så kopierer du bare adressen og smækker den ind i et nyt vindue. Når du har gjort det bliver billedet vist på den gamle måde og du kan højre klikke og kopiere billedeadressen som normalt [Wink]

Mvh
Jonas
Svar
#5
Efter lidt arbejde så fik jeg hele URL-en med[Wink]

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#6
Det er en sude. Også kaldet skomagerfisk. Fin spisefisk.

http://www.fiskeidyl.dk/?DocumentID=570

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#7
Ja der er jo ingen grund til at sige LasseScout imod når han har ret [Smile]

Mvh
Jonas
Svar
#8
Suder er en god fighter i øvrigt... håber du havde sjov med at trække den ind... :-)

.....nu også ejer af en PSE X-force vendetta XL6 (Og nej - det er IKKE et grafikkort!!) :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#9
Hej

Takker for indifikationen[Smile] Jeg syntes at fisk er flotte så jeg behøver ikke at spise dem.[Big Grin][Big Grin]

Fisken blev fanget med et net tæt på søbredden, de svømmede rundt 3-4 stykker i overfladen og så var det jo bare at være hurtig.[Wink]

Jeg har talt omkring 20-30 stk i søen og jeg syntes at det er mange i forhold til at der tages gedder på 40-60 cm enkelte større.

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#10
Suderen har et udemærket reproduktionspotentiale - og gedden tager gerne mindre fisk end den, som du har fanget her.
Når jeg fisker gedder med skaller har jeg klart bedre succes med de lidt mindre skaller... Det er som om gedden tænker sig om en ekstra gang, hvis den skal sluge en større skalle....
Men en monstergedde ville nok ikke betænke sig... de kan jo spise relativt store fisk....

.....nu også ejer af en PSE X-force vendetta XL6 (Og nej - det er IKKE et grafikkort!!) :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)