Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
257 Weatherby Magnum
#1
Har lige fået min tilladelse til riflen, skal hente den i morgen, fedt.
Venter på diesæt fra Luxumborg og vil gerne have hjælp til at lade til dette kaliber. Har hafttilladelse til genladning i en del år og også ladet til "alm# riffelkalibre, men kan huske at have læst noget om freebore ang Weatherby rifler og det er en sådan jeg har købt.
Nogen der har erfaringer ang genladning af Weatherby rifler, ville jeg være meget taknemlig få at få hjælp til at komme igang
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Python357

Har lige fået min tilladelse til riflen, skal hente den i morgen, fedt.
Venter på diesæt fra Luxumborg og vil gerne have hjælp til at lade til dette kaliber. Har hafttilladelse til genladning i en del år og også ladet til "alm# riffelkalibre, men kan huske at have læst noget om freebore ang Weatherby rifler og det er en sådan jeg har købt.
Nogen der har erfaringer ang genladning af Weatherby rifler, ville jeg være meget taknemlig få at få hjælp til at komme igang



jeg kan anbefale at du kigger forbi http://www.weatherby.dk de ved alt om weatherby rifler og ladninger.

________________________
Mvh
Ivan (sjælland)

If God really wanted us to be vegetarian, why did he create the cow of food?
________________________
Mvh
Ivan (sjælland)

If God really wanted us to be vegetarian, why did he create the cow of food?
Svar
#3
Når du lader til en "ægte" Weatherby, skal du være forberedt på at du skal op i den høje ende, nær max hvad angår krudtet...

Start med at sætte kuglerne til fabrikslængde... På trods af den store freebore er præcisionen glimrende...( i mine rifler).

[Image: skelet025.gif]

Wildcatters does have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
Hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#4
Takker for jeres svar. Har været inde på ders siden , men fandt ikke rigtig noget om genladning, har nok ike søgt de rigtige steder.
Fik den skudt ind med fabriks ammo og tager den med på bukkejagt på lørdag, så .308 bliver i skabet, det gør 22-250 også [Big Grin]
Svar
#5
Sorry, det gør min 9,3X66 Mag også, den bliver der til drivjagt i Tyskland senere
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)