Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så blev den bestilt!
#1
[SmileEn schultz og larsen Victory i kal. 358 norma magnum[8D] Gad vide, hvor lang ventetiden er?
Svar
#2
Og hvad skal den saa bruges til?
H
Hogmeister
Svar
#3
Den er nu tiltænkt til brug på en fremtidig rejse efter bjørn. En elk står også på ønskelisten[Smile] Men, den ender nok med at blive brugt mest til dåvildt..
Svar
#4
Hej Deerdk.

Tillykke med det. Dejligt kaliber, som kan bruges til det mest selv om der er andre der er mere gængse[Wink]
Har en gl. Otterup i 358NM og en pibe i samme til min S&L 97 og Victory[Big Grin]

Mikkel Sørensen.

http://www.wolf-hunter.dk

Hunt fair chase.
Mvh.
Mikkel Sørensen.

http://www.wolf-hunter.dk

Hunt fair chase.
Svar
#5
så er tilladelsen kommet med posten[Smile] Skal ringe i morgen for, at høre om riflen er klar til levering?
Svar
#6
Det lyder meget bøvlet for mig. "Om riflen er klar til levering" ??
Her gaar du ned til vaaben handleren. Køber den riffel du vil ha. Betaler for den, og tager den med hjem. Færdig!
H
Hogmeister
Svar
#7
Ja, bare det var så enkelt at få omsat sine drømme til virkrlighed her i dk.. Jeg venter på 3.uge for at få min tilladelse fra danmarks sløveste våbenkontor, Horsens...
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Det lyder meget bøvlet for mig. "Om riflen er klar til levering" ??
Her gaar du ned til vaaben handleren. Køber den riffel du vil ha. Betaler for den, og tager den med hjem. Færdig!
H



Det er jo kun hvis det du vil have er hyldevare. Prøv du at gå ned til din lokale og køb en Schulz & Larsen linksriffel med laminatskæfte og den pibeprofil du øndker i 358 Norma magnum. Det er ikke sikkert at den står på hylden [Wink].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by deerdk

Gad vide, hvor lang ventetiden er?


Tillykke med skyderen [Smile] jeg har nu ventet 14 dg bare på en tilladelse da der har været system nedbrud [Sad] så få ansøgt i god tid [Wink]

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar
#10
Jammen saa har vaabenhandleren paa den anden side af gaden nok en.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#11
Jeg har lige købt en anden pibe til min S&L. Samlet ventetid på tilladelsen: 7 minutter hos Fyns Politi i Ringe.

...Æv bæv [Wink]

Og jeg er sikker på, det faglige niveau i sagsbehandlingen er det samme som på våbenkontoret i Hååååå-Hummmmm-Horsens. Hun tjekker at jeg har jagttegn og en straffri vandel, men istedet for at lægge ansøgningen til side, og lade den køre op og ned i bunkerne nogle gange, ekspederer hun bare sagen med det samme. Ingen ventetid for mig, og mindre tidsspilde for hende, hun skal kun have fat i sagen én gang.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#12
Hej Lasse

Enig med dig i at det imponerende, at Horsens kan få en arbejdsopgave der tager ca. 5 min til at vare i ugevis. Men tror de sætter en ære i at have Danmarks langsommeste sagsbehandling..?
Svar
#13
I bor i det forkerte land!
H
Hogmeister
Svar
#14
Ja gu gør vi så.... Er det ikke stadig tilladt at bære sidearms synligt i nogle Stater HogM....?

BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Jeg har lige købt en anden pibe til min S&L. Samlet ventetid på tilladelsen: 7 minutter hos Fyns Politi i Ringe.


Til min S&L classic var den også med posten efter et par dage

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by Explorer

jeg har nu ventet 14 dg bare på en tilladelse da der har været system nedbrud

Den savnede tilladelse var med posten ½ time efter jeg skrev [Smile]

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by BigDane

Ja gu gør vi så.... Er det ikke stadig tilladt at bære sidearms synligt i nogle Stater HogM....?

BigDane



http://en.wikipedia.org/wiki/Concealed_c...ted_States
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#18
@ Big Dane.
Jo, det kræver blot en særlig tilladelse og et kort kursus.
H
Hogmeister
Svar
#19
@ Hogmeister; Nice. [Smile]

Vedr tilladelse er de ret hurtige i Viborg. De 4 gange jeg har været er indtil videre, har de lavet tilladelsen med det samme. Nu er jeg også sådan en god dreng [Wink] måske det har noget at sige [Big Grin]

BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#20
så går turen til sjælland i morgen for at hente riflen[Smile] Mangler dog at finde en kikkert til den...
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)