Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ole Roed vil blive udfordret til formandsposten
#23
Citat:quote:

Originally posted by mini

Det lyder jo ikke specielt godt - eller retfærdigt at medlemmerne i DJ skal betale den ene kandidats valgkamp og ikke den andens [V]


Men formen på valget er vel demokratisk bestemt[?] og det må man vel som medlem bakke op omkring - eller forsøge at ændre på.

Men uanset om det bliver den ene eller den anden der vinder valget, mener jeg at man som jæger bør bakke op om vedkommende. Det synes jeg måske at der er en tendens til at der mangler lidt pt.

Det er dog indlysende for de fleste vil jeg mene at begge kandidater skal have lige vilkår, ellers risikerer vi den dårligste vinder valget[xx(]

Som de siger over there: May the best man win.

Jagt - Det mest naturlige du kan foretage dig med bukser på!



Det virker mærkeligt at DJ overhovedet skal betale valgkampagnen....

"Normale" steder kører al valgkampagne for kandidaternes egen arbejdskraft.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar


Beskeder i denne tråd
Ole Roed vil blive udfordret til formandsposten - af Smirge - 10-08-2011, 07:10 PM
Ole Roed vil blive udfordret til formandsposten - af mikaelws - 19-02-2012, 05:46 PM
Ole Roed vil blive udfordret til formandsposten - af mikaelws - 19-02-2012, 08:50 PM
Ole Roed vil blive udfordret til formandsposten - af HappyNanoq - 21-02-2012, 07:12 PM
Ole Roed vil blive udfordret til formandsposten - af mikaelws - 21-02-2012, 08:59 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)