Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Praleindlæg
#1
Så er Vanille blevet 11 måneder og vi har netop været til afslutningsprøve for dressur og apportering i den lokale jagtklub. Et eller andet må jeg have gjort rigtigt i min positive træning uden tvang [Big Grin]

[Image: phoca_thumb_l_dsc_0571.jpg]

Hun fik 100 point ud af 100. Resultaterne kan ses på http://www.hojf.dk

Hun er blevet introduceret for noget vildt (mest duer, men også kanin og fasan). Hvornår og hvordan ville I gå videre til rigtig jagt?
Svar
#2
tillykke med hunden.
jeg tog min med på jagt da hun var 8 md. så det er ikke for tidligt

[Image: Unavngivet1.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????

[Image: dralflogomnavn.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar
#3
når den er 110 % i hånd, så du ikke ødelægger det hele igen

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Tillykke med det flotte resultat.

"Fighting for peace,
is like fucking for virginity"
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#5
Tak [Smile]

Jeg fornemmer I har glemt, hvor ny jeg er i det her [Wink] Jeg er ikke jæger, men regner med at tage med nogle garvede jægere på jagt uden, at der egentlig er brug for os, og så satse på at vi kan se det hele an lidt på afstand og evt hente et par fugle. Lyder det helt tosset? Hjælp mig lige [Smile] Hvordan starter I en ung hund med jagter?

Hun har endnu ikke taget (fast) stand, og vores dirigering skal trænes mere før den virker perfekt, så det må vente til vi er klar.
Svar
#6
Hej Wannabee (og begge tilhørende "krydderier")[Big Grin]

Tillykke med det fine resultat.

Når jagtsæsonen kommer, er vovsen jo blevet lidt ældre og dressuren sidder mere fast.

Jeg ville klart koble mig på et par jægere med en jagt, hvor chancerne for alt for meget skyderi, ikke er overhængende.

Og så lige så stille bygge det op, gå på de nemme opgaver først og se hvad hun magter.

det bliver en spændende tid [Smile]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#7
Ih nu har min onkel lige tilbudt mig at gå på jagt med dem til efteråret - der er vist flere hunde med, som vi kan se på. Og også en plads på hans jagttegns kurser.

Det er da ikke dårligt at have en god hund [Big Grin]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)