Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mit første dyr
#1
Det har været en fantastisk dag.....[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

kl. 1415 var jeg til riffelprøve i Vorgod, langt ude på den jyske hede. skød en meget flot 5 skudsgruppe ca. 16mm, dog med det men, at det 6 skud sad for sig selv 8 mm fra de andre [V]
Jeg var hjemme kl. 1700 og skyndte mig ind og kigge på hvornår det var solnedgang, pyhh jeg havde 45 minutter, og jeg var jo i tøjet, så hvorfor ikke lige køre ud og lure lidt på det bukkelam, som jeg havde set flere gange.

På listefødder ned igennem rækkerne af majs, så jeg den pludselig ca. 80 m. fra mig, men den så også mig og satte i spring. Jeg skyndte mig at dukke mig ned imellem majsene, der var noget på dens løb der sagde mig at den ikke ville løbe langt.

efter et minutstid vovede jeg et lille kig, og der stod den......flot med siden til og kiggede over mod hvor jeg stod. Den havde næppe løbet mere en 20 meter.

Der sad jeg så i knælene skydestilling, lagde kolben til skulderen, fandt bladet i trådkorset og trykkede af...BANG...og der lå den, død i skuddet......

Hvor heldig kan man være, riffeltegn og første buk på samme dag ???

Lasse
Mvh.LANI



Svar
#2
Tillykke med "Tegnet" og dyret,lyder da som om du har haft en ok dag[Smile] Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
en herlig fortælling...

tillykke med begge dele!

[Image: skelet025.gif]

Wildcatters does have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#4
Jeps! Lasse!

Sådan gør man DET, nu skal du så bare gennem en lang og udmarvende afvænning... det vil kræve ufattelige afsavn, penge og brudte løfter til gud og hvermand... for ikke at tale om udgifterne til stadig flere rifler[Big Grin] kalibre og jagt-revirer...

Tillykke.... Det eneste der er vådere, koldere og dyrere er .... Sejlbåde....

Det eneste der i ganske korte glimt kan være næsten ligeså godt er S.x, men det taber i længden... tro mig[Wink]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"

PS: Afvænningen virker ikke... men den er sliddet værd.....
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#5
ja, det rykker allerede for at komme af sted igen [8D][8D] Hvis man nu bare måtte skyde ræve om natten, så lå jeg i majsen og ventede på mikkel skulle komme og æde involdene fra det brækkede dyr......ak ja det er som heroin....

Lasse
Mvh.LANI



Svar
#6
Hej Lasse

Tillykke med de to fine oplevelser. nu kan det nästen kun gå ned ad bakke ... [Wink]

Citat:quote:

Originally posted by dravis

Tillykke.... Det eneste der er vådere, koldere og dyrere er .... Sejlbåde....


Jeg har hört at de tre ting der er dyrest er:

1). Kör motocross

2). Kör rally

3). Gift dig ...


K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an2.gif]

[Image: Gunorexi.jpg]
Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est
K&B Claxel Wink




Svar
#7
Tillykke med dyret!

Det første vil altid ligge i baghoved!

Knæk og bræk.
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
#8
Stort tillykke [Smile]

...og bliv nu ikke skuffet, hvis det ikke går lige så nemt hver gang du lister afsted på reviret.. [Wink]

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)