Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Er her ...
#1
ikke lidt dødt for tiden ??
Svar
#2
Jov!!
Men så er der lige den om amerikaneren,australieren og russeren der
mødtes og pralede værre end en hel flok kjøvenhavnere.[Big Grin]
Amerikaneren: Jeg kan kaste en mønt i luften og sætte alle 6 kugler i den, inden den når jorden,-og derfor bliver jeg kaldt "Skyde-Bill.
Australieren: Jeg kan kaste min boomerang ud til det bord i kan se derude, inden boomeranget vender tilbage til min hånd har det knappet de seks øl op, der står på bordet,- derfor bliver jeg kaldt
Bomerang-Bill.
Russeren knapper bukserne ned og trækker pjorten frem. Til de andres store forundring havde den 2 hoveder,-Ja mig kalder de også Bill sagde russeren,-
nemlig Tjerno-Bill.
mvh

knerik
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#3
Du har ret, men du må jo være mand for at komme med nogle vilde postulater. Bare en lille løgnehistorie fra det virkelige liv, eller en god joke ville være guld værd.

G.D.
Great Dane

Svar
#4
Ahhh dødt...... ja-ja check lige det her link...

http://www.dogbegone.com/video.htm

hvad der sker når en 30 grains berger MEF møder en "prairie-dog"

lettere "sygeligt" eller hvad???

Hilsner
Dravis aka:
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#5
Og så siger min kone, at jeg er syg i hovedet? - jeg når da ikke de gutter til knæene!
Never kill anything you're not going to eat!


"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#6
Hvem si'r det ikke blir spist???

[Image: meatlovers.gif]

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#7
Sjov nok Jens - men det ændre ikke min holdning - disse gutter er nogle empatisk afstumpede mennesker. Jeg har persoligt aldrig (som voksen) skudt et dyr, som jeg ikke spiste eller puttede i fryseren.
Med venlig hilsen


"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#8
Jamen, det kan jeg da faktisk kun tilslutte mig! (Jeg har dog altid den holdning, at intet er for alvorligt til satire...)

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
Nej nej Jens - jeg var helt klar over at det var for sjov.
For "sjov" kan jeg fortælle dig, at jeg for et par år siden forlod et jagtkonsortium tildels p.g.a af de øvrige konsortiemedlemmers afskydning af katte og små ræveunger.
Jeg blev dog igen blevet medlem, da de kontaktede mig og accepterede min holdning (samt min lemfældige holdning til våbenloven - det sagde de sgu'????????????(det må være de der assault/black rifles igen[Big Grin]))[:0]
Med venlig hilsen


"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Michael Intile

Jeg har persoligt aldrig (som voksen) skudt et dyr, som jeg ikke spiste eller puttede i fryseren.
Med venlig hilsen


"Common sense is not so common."- Voltaire



Øhhh Michael...Den mår du anskød i Sverige, ville du virkeligt æde den???[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

G.D.
Great Dane

Svar
#11
Jeg var ikke voksen!


"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by Michael Intile

Never kill anything you're not going to eat!


Eeehh... det kan jeg ikke helt prale af..... [^]

Men jeg syntes da at det er nogle flotte "æresbegreber" du lever efter.

Hilsen
Lycon [}Smile]
The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.
Svar
#13
Nitro Express - hver gang du skyder en kat sidder der en lille pige i den anden ende!


"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#14
Inden der går for meget krig i det her, skal jeg oplyse at jeg ikke er hellig - jeg syntes blot at de vidioklip dravis henviser til er usmagelige (ikke henvisningen, men indholdet).
Til alle jer CatKillers: Jeg tror, at når i har prøvet at sidde med en datter, der lige har fået nakket sin halsbåndbærende tamme/kælne kat, af en eller luftbøsseskydende glatnakke, vil i betænke jer næste gang i har en kat i krydset.


"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#15
Henrik, de 2 filmklip har jeg ikke rigtig nogen kommentarer til, men er der ikke noget der er ved at få en uheldig drejning under denne Topic?


"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#16
Det var da rart at se at mine videoclip-henvisninger skabte lidt røre i "andedammen"

m.h.t. Moral og etik i jagt og skydning, så har jeg selv også den holdning at når jeg er på jagt, så skyder jeg for skind eller kød!

REGULERING er derimod en helt anden sag!! Efter at have reguleret op til 80 skarver på en enkelt dag, kunne man nok blive lidt forstoppet hvis man skulle æde dem, og skindet dur ikke rigtigt til noget!
(skarv kan for øvrigt sagtens spises, hvis man udvander brystkødet i mælk et døgns tid og laver en gryderet af dem smager de fortræffeligt!) Desværre går det ret ofte ud over brystkødet når skarven er blevet ramt af en 40 grains V-max med lidt under 1 km/sek

Man kan godt sige at det at filme de "exploderende" præriehunde er sygeligt, men i virkeligheden drejer det sig jo om at dræbe dem så effektivt som muligt, også med et marginalt skud, og det er jo netop det de "explosive" kugler gør!
Her er der jo virkeligt tale om en tiltrængt regulering, sådan en "dog-town" kan sagtens have 1000 indbyggere! "rancherne" i Montana hader "hundene" som pesten, da deres heste og kvæg brækker benene i hullerne de graver. (det gør deres "pronghorn antelope" i øvrigt også, og de er eftertragtet vildt derovre!)

Måske skulle vi selv lave nogen videoer af de krager og råger der "falder" for 223'eren

Ang: katte, dem skyder man KUN hvis man "kender dem" d.v.s man ved at der er tale om en forbistret fasan-kyllinge-gnasker som man har observeret FOR mange gange på sit jagttærræn. Skindet er ofte fortræffeligt på sådan en stor "vild"kat!
En lokal hankat måtte dog lade livet, da den underskrev sin egen dødsdom ved at overpisse overtrækket til min motorcykel gentagne gange!! Der ER grænser!!

Hilsner
Dravis aka: FMJ
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#17
Måger

Jeg kan fortælle jer at grå måger/unge måger smager fortræffeligt
i mine drenge år fangede vi dem, om foråret, på de små Øer i det sydfynske, lige før de rigtigt kunne flyve, så var de nemme at løbe op, og nakke med en kæp[xx(].
Har også spist grå måger skudt om efteråret, bryst køddet smager som Engelsk bøf, med bløde løg og kartofler[:p][xx(]

Claus the Dane[Big Grin][Big Grin]
Svar
#18
...den underskrev sin egen dødsdom ved at overpisse overtrækket til min motorcykel gentagne gange!! Der ER grænser!!

Det er lige de samme regler jeg bruger....[8D] kattepoter er heller ikke pynt på tanken...[}Smile]

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#19
Jaaaa.... Jeg kan sørme godt fornemme, at der er nogle rå børster her i forummet.......................................
Don't mess with my bike - cat
Og Dravis og Blackbird; med det forsæt i tilægger katten, må i da næsten kunne tale den til fornuft?


"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#20
Ja--- hård kan man jo altid være i skrift og tale...[Wink]
Men sådan en gang overgemt hankattep*s kan godt få mig til at rynke på næsen og finde de grimme gloser frem... og i enkelte tilfælde også et egnet skydevåben[}Smile] som regel får de mindst eet varselsskud med en håndfuld småsten[Smile]

Mærkværdigt nok så har jeg tilsyneladende en vis tiltrækning på katte, jeg har ikke personligt noget imod katte som sådan og har også selv haft et par stykker, men jeg synes ikke at nogen af dem var plaget af intelligens[|)] Man kan IKKE tale en kat til noget som helst!
For mit vedkommende har jeg aldrig haft et "sentimentalt" forhold til dyr, heller ikke (jagt)hunde, som jeg er vokset op sammen med.

Alle de der "dyrevenner" der fodrer løs på gadekattene i byerne skulle prøve at være med til at rydde en gammel kælder under et vaskeri og bære skovlfulde af døde kattekillinger ud!!!
Eller hvad med myrderierne i en forladt gård i nærheden af en af fiskeri-byerne på vestkysten, hvor den afdøde beboer havde fodret løs på kattene i årevis, og så stiller træskoene... Der pakkede de hele ***et ind i plastic og pumpede gas ind!!! Det var faneme for de "hårde drenge"[xx(]

Hilsner
Dravis aka: FMJ
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)