Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bukkejagt i Sverige
#1
Så er der ”smurt madpakke” til Sveriges turen! [Big Grin]
[Image: Madpakke.jpg]
Swift

Member of "Team Headshot"
[Image: logo1mini.jpg]
Svar
#2
Der er jo både vitaminer og kalorier og andre sunde sager, så du skal nok klare dig[Big Grin]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
[Image: cowboy_chewing_small.gif]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#3
Godt for en dreng der skal vokse[Big Grin]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Klaasehaans

Så er der ”smurt madpakke” til Sveriges turen


Jamen det passer sikkert til køreturen, hvis i ikke skal for langt op i Sverige.[Smile]
Knæk og bræk

Mvh.Skytmar.
Ikke alle jægere blæser i horn.

Mvh.Skytmar.Ikke alle jægere blæser i horn.
Svar
#5
Jeg er også lige ved at gøre klar til en uges Bukkejagt deropppe [Big Grin]

[Image: de5c7e99.jpg]

Vh
Morten

thirty-ought-six, Concrete killer for life
Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Svar
#6
Øeehhh - den der Silicone Spray, er den i tilfælde af hård mave[:0]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
[Image: cowboy_chewing_small.gif]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#7
Makita'en må være til at bore proppen ud hvis det gir hård mave.

"Fighting for peace,
is like fucking for virginity"
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#8
Ja jeg har også spekuleret over hvordan jeg skal pakke madpakken i bilen.Men problemet er løst makkeren kommer med Caravellen!
Nu må de godt blive mandag morgen.
God tur og knæk og bræk til jer alle sammen.

Lille

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
#9
Ja så er der lagkage[Wink]

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#10
@ mosse6 - afregner i med Whisky?[Big Grin]

Swift

Member of "Team Headshot"
[Image: logo1mini.jpg]
Svar
#11
Nej da - det der er bare billigere, at hælde på bilen, end diesel [8D]

[Smile] AB

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#12
Hvordan er det nu lige med alkohol og jagt [?] [:I]

Det er måske noget andet hvis jagten foregår i Sverige [?] [:I]

Der er nogle Danskere der har lejet noget jagt ca 25 km fra vores stykke, ca 2000 HA og der kommer sådan ca 20 pers fra Københavns området i bukkejagten, hvilket udmønter sig i at på samtlige rastepladser kan man ikke putte noget som helst i affaldsbeholderne for dåser, danske og tyske. Og når der så ikke kan være flere i spanden, så stilles affaldssækkene op af beholderen, og ræven rykker så poserne i stykker osv, så Danskerne har altså ikke det mest fantastiske ry der omkring, godt man er kommet der i mange år, så man falder lidt udenfor

Per T Nielsen
" Vårder det vilda "
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#13
Det er selvfølgelig ikke jer Swift og Mosse6, og for min skyld må folk sgu drikke alt det de vil, hvis bare de rydder op efter sig.

Det var bare billederne af Slots og Ryoal dåser der kørte hen over nethinden, for sidste år var 4 sække blevet revet i af ræve og sådan fire sække fylder dælme meget på sådan en rasteplads [Big Grin]

Per T Nielsen
" Vårder det vilda "
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#14
Der er ikke noget galt, med hverken jagt eller alkohol, man skal bare holde det adskildt [Wink]

Jeg er på ingen måde "hellig" på alkohol området, og håber da i mit stille sind, at GT har en af sine udsøgte Whisky´er med [:I].

Vi skal hygge os, når vi er afsted, og det indbefatter ganske ofte, en eller anden mængde alkohol - og fred være med det [8D]

Hvis det gælder om at drikke sig fuld, så kan man da lige så godt blive hjemme, det var da bedst for alle parter.

Og så må jeg indrømme, at det godt kan pisse mig af, hvis en jæger sidder og drikker øl på posten (der er ikke nødvendigvis noget galt i det, det ser bare helt forkert ud i mine øjne), og ovenikøbet smider dåsen fra sig - det er godt nok ikke den bedste signalværdi.

Jeg har desværre samlet en del dåser på op på den bekostning - jeg kunne selvfølgelig være ligeglad, men jeg føler også, at det rammer min anseelse. (Ham der har smidt den, kan sagtens være svensker)

Der findes jo folk, der er fuldstændig ligeglade med, hvad andre synes og tænker - og der er ingen tvivl om, at de kommer lettere igennem tilværelsen end jeg gør !

Så nu glæder jeg mig bare til, at skåle på, den første svenske buk, om det så bliver Johansen, GT eller mig der er den heldige.

- Go tur alle sammen, knæk og bræk [8D]

[Smile] AB

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#15
Knæk og bræk til alle jer der skal afsted. Nogle af os andre bliver i Danmark og holder hjulene igang.[Smile]

"Heller 2 i dunken, end dunken i 2éren"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#16
Knæk og bræk!
Hvis I tager derop, så bliver rkn i Danmark og holder skansen og jeg selv her i Skotland [Wink]

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#17
Lige for at få ro på igen... Ja vi afregner i Whiskey og Guldøl!

Og Jeg har også et helt fint forhold til Alkohol og jagt, men hver på sit tidspunkt, jeg drikker aldrig inden eller under en jagt, det er for mig helt uforligneligt med alkohol og våben på samme tid!!

Og selvfølgelig rydder vi op efter os, vi sorterer alt det affald vi laver, og så kører Svenskerne det hen på en affalds/genbrugs station hvor det kan afleveres i forskellige containere... præcis lige som her hjemme.

Og denne gang skal jeg ha min MTB med på bukke jagt, jeg er midt i træningen til et Alpe cross vi skal køre i uge 36 nede i Alperne, så denne gang skal jeg overhovedet ikke ha sprit, jeg har et hårdt 450 Km træningsprogram jeg skal ha afviklet i løbet af ugen.

Og så et knæk og bræk til alle jer der skal afsted [Big Grin]

Vh
Morten

thirty-ought-six, Concrete killer for life
Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Svar
#18
Føj for pokker mosse - jeg håber at du har masser af buksefedt med, for det program giver vist en øm siddemuskel [xx(]

Stor respekt for din indsats - det er da en forberedelse der vil noget - har du givet den gas på spinningcyklen, for at hæve iltoptagelsen også ?

Er al den forberedelse noget du har lært, af en her på forum, eller måske noget du har læst i et cykelblad i Italien [?] [Wink] [8D]

[Smile] AB

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#19
Citat:quote:

håber da i mit stille sind, at GT har en af sine udsøgte Whisky´er med

He he, det har han[^]

PS: jeg har hørt at der er en enkelt MTB´er herinde der bogstaveligt kører som en brækket arm[Big Grin][Big Grin]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#20
Til gengæld bliver det nok ikke GT der leverer den første buk, om nogen overhovedet. Den Barbie 338 LM han bruger til bukkejagt er bare ikke kraftig nok til at slå dem ihjel [Big Grin][Big Grin][Big Grin].

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)