Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så kan han lære det....
#1
Mon ikke fyren her ligge stille næste gang? Hendes kolleger må ,på den anden side,da være rigtigt trygge ved at hun bare er KLAR på aftrækkeren[Big Grin]http://www.big-boys.com/articles/womancop.html
Hilsen Ulrik
Svar
#2
Jeg har før hørt at piger kunne være "farlige", men jeg var nu ikke klar over at det var det her de mente!

Hilsen

Frederik

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar
#3
Jeg tør vædde med at hendes makker vil prøve at være den der holder pistolen og hende der sætter håndjern på næste gang[Smile]
Han virker forresten ret kølig så det er nok ikke andet end hvad han forventede[B)]
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by okj
Han virker forresten ret kølig så det er nok ikke andet end hvad han forventede[B)]


Tja, hvad forventer du, hver gang du f.eks. ser en billist opføre sig uhensigtsmæssigt i myldretidstrafikken?[8D][Big Grin]

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)