Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ASV på min Zeiss?
#1
Jeg er den heldige ejer af en Zeiss Classic Diavari 3-12x56 T*, og er blevet fortalt at der kan eftermonteres et Zeiss ASV kuglebanekompensator tårn på, i Tyskland på selve Zeiss fabrikken.

Spørgsmålet lyder så som følgende: Er der evt. nogen der ved om det kan monteres på min model, og hvis ja hvad koster det at få monteret?

Rune L. Jørgensen
Rune L. Jørgensen
Svar
#2
Ja, det skal gå fint med både Classic og Victory. Her i Norge koster det ca. 2000,- norske kroner hvis du leverer sigtet igennem en officiel forhandler.
Svar
#3
Angående prisen fik jeg denne fra Zeiss.dk for ca en måned siden, de 1480,- er pr tårn

Citat:quote:

Hej Bjarne,

Det kan godt lade sig gøre. Prisen er 1.480,00 + 200,00 (forsendelse) + moms = Kr. 2.100,00
Det sker hos Zeiss i Tyskland og service tiden vil nok være 4-6 uger.
Du kan aflevere den hos den forhandler hvor du har købt den, som så sender den til B&M.

Med venlig hilsen / Best regards
Ole Huss



MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar
#4
Hej

Du skal desværre nok regne med 2000-2500,- pr tårn, når det drejer sig om eftermontering[B)]
Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by P226

Hej

Du skal desværre nok regne med 2000-2500,- pr tårn, når det drejer sig om eftermontering[B)]


Er det en pris du laver det til? [Smile] hos zeiss.dk koster det som jeg beskriver

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)