Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
leupold mark 4 ?
#1
halløjsa.. søger lidt erfarring med den kikekrt i str 6.5-20X50.. om det godt eller skidt? den skal monters på ryggen af en steyr scout i kal 223. japaneren der ligger der i forvejen er vidst løbet tør for ris[8D]
Svar
#2
Hvad med en Bushnell Elite 6500 2,5 - 16 eller 4 - 30 x 50 Det er relativt lette kikkerter der kan monteres lavt på Cub-Scout'en
( Cub-Scout = "ulveunge/pigespejder...", en "rigtig Scout" er i .308, i .376Steyr hedder den "Dragoon" eller "Lion-Scout" [Big Grin])

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#3
Er det ikke mere korrekt at oversætte med hvalp/unge

Hvilket passer fint med de andre titler efter kaliber

Jeg har prøvet den nævnte og har stadig en i 8,5-25 og er meget tilfreds. men den næste bliver med ffp og mil klik, for det er bare nemmere.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#4
Ti-Hi, min "oversættelse" var ikke ment som en helt korrekt oversættelse af begrebet "Cub-Scout"...[Big Grin]

yderst handy og præcis riffel, sådan en "cub-Scout", engang når jeg bliver ræd for min Dragoon, køber jeg mig sådan en[:p]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#5
JEg har 2 stk M4 og er rigtigt godt tilfredse med dem. Det er ikke kikkerter til natjagt, men alt der ud over gør de fremragende.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#6
bummelum så blev man det klogere ;0) ikke tosset.. men den buschnell kikkert ser da lidt fin ud, og til at betale, så rex havet den til en fin pris. nogle der så har erfarring med den sovs?
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Rune N

bummelum så blev man det klogere ;0) ikke tosset.. men den buschnell kikkert ser da lidt fin ud, og til at betale, så rex havet den til en fin pris. nogle der så har erfarring med den sovs?



Jeg har 2 Bushnell 6-24x50 tactical mildot ffp og mil klik, som leverer varen. har haft en 3-12x44 af samme, som Hatting nu er glad for.

De har ikke optic som leupold eller min S&B, men de rigeligt gode til alt undtagen den mest sorte nat. Og prisen er bedre end en leupold med samme features og uendeligt meget bedre end på prisen på en S&B

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#8
Er det ikke rigtigt at det er svært at udnytte 30x forstørrelse på en Bushnell - jeg har læst en test der angav af den så blev meget mørk/kornet.
Det ser ud som om at produktet ikke overholder gængse standarder ....
http://www.jaktojagare.se/vapen-och-utru...d-bushnell

[Image: t3tactical.gif]
Svar
#9
Jeg tror mest det handler om utilfredshed med prispolitiken.

Men Normark nævner ikke noget om hvordan slutprisen er endeligt skruet sammen. Det kunne jo være de selv tager godt ved.

Det er der så bare ikke plads til når globaliseringen er kommet.

Det næste bliver vel, at nogen opdager, at dollaren ikke står i 10 kroner. Her snakker jeg ikke om handler hvor, der skal få varer hjem og det hele fordobles pga. fragt.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)