Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ballestiktabel - beregning til kikkerter
#14
For søren da - rolig F-body[Smile]
Hvorfor indrømmer du ikke bare at du er computermongol.
Excel kan indstilles til at runde op og ned og skrive decimaler som brøker eks. 1/4 ½ og 3/4

Da er helt rigtigt - men jeg skal stadig lige have fjernet punktum - men så må jeg jo køre søg erstat funktionen - så kan jeg nemlig derefter bruge brøkfunktion under formater celler

For mig virker det som om at du vil have det hele serveret automatisk.
Rigtig forstået - derfor spurgte jeg om nogen havde fundet et program som kunne håndtere både beregning omsætning til kikkertyppe og labeludskrivning [Wink]

Jeg linkede til et program hvor du kan printe labels til at klæbe på dine kliktårn. Men det synes du jo er noget makværk. Ved du egentlig hvad du vil ??? Programmet kan osse lave tabeller til at klæbe inden i klapperne som Ekploreres.
Så på med vanten og hen til din PC. Programmet fra Hawke er beregnet til luftgevær, men kan sagtens håndtere riffelkugle data.
Jeg skal nok se på programmet fra Hawke for se hvordan jeg så kan få data ind i det for at printe labels - men det er nok lige så nemt blot at bruge Excel.. men jeg skrev da vist ikke at det var noget makværk[?]

mvh
[/quote]
[Image: t3tactical.gif]
Svar


Beskeder i denne tråd
Ballestiktabel - beregning til kikkerter - af halvautomat - 26-08-2011, 12:39 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)