Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Måde
#1
Hej alle.
Tak for en hyggelig dag, det var første gang jeg var i Måde, og jeg synes det var en fin skydning, hvor det gælder om at være klar fra første bane,,øh det gør det hver gang [:I]
Jeg har været så fjollet, at glemme min patronkasse,, grøn,,50 stk.indeholder Norma Elit 9 g. 6,5 x 55 ,,monteret med et hjemmelavet håndtag, af hvid flagsnor,,ja ja jeg ved det,,,ikke flot, men det virker. Jeg kan ikke huske om mit tlf nr 86613139 er skrevet i bunden, men jeg ved, at på indersiden af låget er der skrevet klik til 500,og 600 m, samt lidt om vindens påvirkning, ved 5 m/s. Jeg er temmelig sikker på at den er glemt på sidste station [:I] Jeg mødte et par velkendte lokale ansigter TSX og BOMBA, måske især, de herre kan være behjælpelige med at skaffe omtalte genstand tilbage til mig,, jeg vil være meget taknemmelig.
Med venlig hilsen Søren

Svar
#2
Selv tak for en god dag, min egen skydning skal der dog ikke tales om [B)]
Men jeg skal ud og rydde op i morgen, så skal nok lige se efter din patron æske.

MVH Bomba
[Image: ajbutton.gif]
Each Fall, as the air begins to feel crisp and the leaves start to change color, nature begins to prepare for the coming Winter.
There is a restlessness, as planning and preparation give way to anticipation.
For the waterfowl hunter, the time has come to hear those famous of words...Take'em
MVH Bomba

Each Fall, as the air begins to feel crisp and the leaves start to change color, nature begins to prepare for the coming Winter.
There is a restlessness, as planning and preparation give way to anticipation.
For the waterfowl hunter, the time has come to hear those famous of words...Take'em
Svar
#3
Hej Bomba
Tak skal du have,, som jeg skrev, vil jeg være taknemmelig.
Med venlig hilsen
Søren

Svar
#4
Vil bare sige at patronæsken er fundet og bragt i sikkerhed hjemme hos mig.

MVH Bomba
[Image: ajbutton.gif]
Each Fall, as the air begins to feel crisp and the leaves start to change color, nature begins to prepare for the coming Winter.
There is a restlessness, as planning and preparation give way to anticipation.
For the waterfowl hunter, the time has come to hear those famous of words...Take'em
MVH Bomba

Each Fall, as the air begins to feel crisp and the leaves start to change color, nature begins to prepare for the coming Winter.
There is a restlessness, as planning and preparation give way to anticipation.
For the waterfowl hunter, the time has come to hear those famous of words...Take'em
Svar
#5
Hej Bomba.
Mange tak,det glæder mig,og undskyld ulejligheden.
Jeg kommer til Ulfborg d. 17 og 18 Sep. måske vi ses der,, ellers står den fint hos dig, til vi mødes. Jeg skylder dig en omgang eller to.
Endnu engang tak !!
mvh Søren

Svar
#6
Er der kommet skydetider til FM i Ulfborg?

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#7
Jeg havde ikke planer om at komme til Ulfborg der, men hvis TSX kommer kan han få den med, ellers kan du få den til vores 600 meter skydning en uge senere.

Men nu vi er ved Måde, så kom jeg til at optage en lille video, med Mcquolle og hans russer ammo(undskyld Morten), kan kun sige at man skal huske sine solbriller når han skyder.

http://www.youtube.com/watch?v=989NtBJCyd8

MVH Bomba
[Image: ajbutton.gif]
Each Fall, as the air begins to feel crisp and the leaves start to change color, nature begins to prepare for the coming Winter.
There is a restlessness, as planning and preparation give way to anticipation.
For the waterfowl hunter, the time has come to hear those famous of words...Take'em
MVH Bomba

Each Fall, as the air begins to feel crisp and the leaves start to change color, nature begins to prepare for the coming Winter.
There is a restlessness, as planning and preparation give way to anticipation.
For the waterfowl hunter, the time has come to hear those famous of words...Take'em
Svar
#8
Hej Bomba.
Super plan,,,tak
mvh Søren

Svar
#9
Min russer ammo fejler da ikke noget! Ud over at alle andre på banen har svejse-øjne... Det mest positive man kan sige om dem er at de var meget billige. Har desuden 35 stk. endnu i .243Win hvis der er nogen der har lyst til at prøve dem, så smid en PM.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Christensen

Er der kommet skydetider til FM i Ulfborg?

Mvh
Christensen



Henrik Hertz siger de kommer i denne uge.... 35

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by McQuolle

Min russer ammo fejler da ikke noget! Ud over at alle andre på banen har svejse-øjne... Det mest positive man kan sige om dem er at de var meget billige. Har desuden 35 stk. endnu i .243Win hvis der er nogen der har lyst til at prøve dem, så smid en PM.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, .308Win, 9,3x62



Som jeg sagde til dig: Ved mørkeskydning kan du oplyse hele 300 m banen [Big Grin][Big Grin]

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar
#12
Er der så nogen der har modtaget skydetiderne til FM i Ulfborg i denne uge?
Der er nemlig ikke dukket noget op her endnu .... [Smile]

Mvh Farmor/Annelise

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#13
nope ingen skydetider er lagt ud enu[8D]

mon ikke en hr h hertz snart burde spænde hjelmen og komme til tasteturet[8D]

det skulle jo være en overkommelig opgave når skytterne har stået på listen i min 1 måned [Wink] og at man får løn for at lave den [Big Grin]

mvh
pc
Svar
#14
Så kom skydetiderne.
Gem lige den Pdf og roter den når i åbner den igen. Så slipper i for at ligge på bordet når i skal læse den [:o)]
Det er det samme link som der har været til Jagtfelt 2011 som er ændret til katalog 2011 [Wink]
@farmor; Hvornår skød i om pladserne?? Hertz gav jer bornholmere skylden og så var der også noget med noget ferie...
De lærer det nok(aldrig)

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#15
Og jeg kan se at "mit" hold er spredt for alle vinde [}Smile]
Beklager gutter ....
- det var ellers meldingen fra Henrik på mail, at det skulle kunne lade sige gøre som andre år[?][?][?]

http://www.jaegerforbundet.dk/media/delt...170909.pdf

[Image: t3tactical.gif]
Svar
#16
@Blackbird: Vi har fra sidste år IKKE haft kvalskydning på Bornholm, men blev så i den forbindelse skåret ned fra 10 til 5 faste pladser, så den skal han altså ikke tørre af på os! [Sad!]
Vi kan så lokalt vælge at skyde om pladserne, men det bliver næppe nødvendigt med den mangel på iver der er for at tage med .... [V]

Vi afholdt den årlige Feltskydning i lørdags, hvilket jo også er alt for sent i forhold til at kvalificere sig [:o)] (Men det er jo vores koordinators problem)

Mvh Farmor/Annelise

PS. Glæder mig til gensyn om 14 dage [Big Grin]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)