Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Våben stjålet fra ulåst skab..
#21
Citat:quote:

Originally posted by GT

Det har før været oppe at vende herinde og der blev brugt alle mulige vage undskyldninger......



Ikke nogen vage undskyldninger blot en høflig måde at fortælle ham som mente, at han kunne være blevet ejer af to rifler (??? - man bliver ikke ejer af noget man stjæler), at det skulle han ikke blande sig i!

[IMG][Image: rttstilvtf02.jpg][/IMG]
Svar
#22
Jeg har da ofte meget mere end 1 riffel med på skydebanen... og har i flere tilfælde været over 1 km fra min riffel....[:I]

I sådanne tilfælde befinder riflens bundstykke® sig i min lomme... [^]

I Ulfborg er 600m banens 600m standplads ganske rigtigt placeret ret tæt på en teoretisk set offentlig parkeringsplads, så der giver det god mening at have opsyn med våbnene, når man trasker helt ned til skiverne.

De fleste andre skydebaner har ikke en let adgang til selve banen.

På pistol-banerne, er der kun ganske få der tager deres pistol med ned til skiverne 25 m væk....

Igen, ER der en reel risiko? Hvor mange tilfælde kendes der hvor våben er stjålet fra skydelinjen under markering?

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#23
Citat:quote:

I Ulfborg er 600m banens 600m standplads ganske rigtigt placeret ret tæt på en teoretisk set offentlig parkeringsplads, så der giver det god mening at have opsyn med våbnene, når man trasker helt ned til skiverne.

Præcis, andet ville være åbenlyst dumt.

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)