Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
midway? Holder de stadig sommerferie?
#1
lavede en bestilling den 24/7 og overførte med det samme. Efter 14 dage hvor der ikke var sket nogen ændring på status inde på hjemme siden ringede jeg til Lillian derinde. Den var på vej og var blevet sendt fra usa i fredags. De for varer fast hver 14 dag derovre fra. Så hun kunne ikke forstå hvad der var sket. Men jeg ville have den senest onsdag. Den kom ikke. Ringede igen om mandagen den ville komme senest onsdag. Den kom heller ikke den dag. Ringed igen mandag. Den var i danmark mente hun. Den kom heller ikke den uge. Ringede igen mandag. Hun vidste ikke hvad land den var i. Og nu i mandags siger hun den er landet og er kommet forbi tolden hvis ikke du har den senest tirsdag så ringer du. Har ringet 17 gange siden i går. Intet svar over hoved. Og nu 47 dage efter bestilling er jeg sgu lidt ved at give op:-( nogen der kan anbefale et andet firma at handle med? For min tålmodighed strækker sig ikke til dem mere. Kokken

train hard, fight easy
Hard work doesn't guarantee success, but no work guarantees failure..
Svar
#2
Har også bøvlet af helved til med Midway. Lorte skod firma, som burde lukkes ned.[}Smile]

"Heller 2 i dunken, end dunken i 2éren"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by rkn

Har også bøvlet af helved til med Midway. Lorte skod firma, som burde lukkes ned.[}Smile]



Det er da en virkelig seriøs og velbegrundet kritik [Big Grin][Big Grin]

Bare lige for en ordens skyld :

12. Kritik eller ros af enkeltstående erhvervsdrivendes forretningsmetoder - service, kompetence, priser etc. - er principielt velkommen, men skal begrundes og underskrives med virkeligt navn, således at den kritiserede/roste part såvel som brugerne af forumet har en chance for at forholde sig til kritikken/rosen. Denne regel gælder ikke for kritik/ros af produkter, brands, organisationer, offentlige personer og producenter.

Med venlig hilsen
Bushman
Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit.
[IMG] http://www.bushman.dk/images/forum/BushmanAvatar.jpg [/IMG]
Med venlig hilsen
Bushman

Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit.
http://www.bushman.dk/images/forum/BushmanAvatar.gif
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Kokken

...nogen der kan anbefale et andet firma at handle med? For min tålmodighed strækker sig ikke til dem mere. Kokken

train hard, fight easy



Du kunne jo prøve :

http://www.gunsandpowder.dk/

Med venlig hilsen
Bushman
Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit.
[IMG] http://www.bushman.dk/images/forum/BushmanAvatar.jpg [/IMG]
Med venlig hilsen
Bushman

Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit.
http://www.bushman.dk/images/forum/BushmanAvatar.gif
Svar
#5
Jeg er også sur på Midway
Lavede en ordre da Rex havde sommerferie [:0]
(Rex du må ikke holde ferie)
Kvinden jeg talte med ved Guns & Powder lød ellers sød, men det var jo ikke ham-sjæl.
Jeg går ind og fortryder ordren nu og ringer til Rex.

Så er det gjort 8 dage ville det tage [:p] Sådan Rex.

Hilsen Steen.
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#6
jamen det tager jeg til mig. Venlig hilsen peter svane

train hard, fight easy
Hard work doesn't guarantee success, but no work guarantees failure..
Svar
#7
Klaphatte [xx(]

Midway kan ikke gøre for, at varerne er lang tid om at komme fra U S A

Midway har et stort udvalg og kunne ikke finde et bedre sted at handle.
Jeg kan også finde ud af at bestille i god tid...........og bestiller ikke kun 100 projektiler ad gangen [Smile]

Det er jo ikke nogen nyhed, at det kan tage lang tid før bestillingen kommer til Danmark, vel ?

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar
#8
Pigebarnet bag Midway DK var på besøg hos mig i går - hun skal udføre noget arbejde for mig (en HEL anden slags arbejde[Big Grin])
Hvis I så hende, var I garanteret klar til at vente betydelig længere på varerne end hos Rex[:I]

Vi snakkede naturligvis også Midway (og jagt - hun går meget på jagt - advarsel til BD: ingen handel der)
Hun har det ikke nemt, USA er slemt, men tolderne i Billund er ikke meget bedre.
Den sidste sending er blokkeret - DER ER EN RIFFEL MED[:0]
Nej det er der ikke, der er et skæfte med, men prøv at overbevise dem om det. Nu er HELE sendingen blokkeret, og de forlanger hver enkelt ting deklareret for sig.
Kvindemennesket - D.. F... L.. - fra politiet (våbenkontoret) i Horsens, som rigtig rigtig mange mennesker har ufattelig dårlig erfaring med, er kaldt ind i sagen som ekspert, det skal det sgu nok blive bedre af[Sad]

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Bushman

12. Kritik eller ros af enkeltstående erhvervsdrivendes forretningsmetoder - service, kompetence, priser etc. - er principielt velkommen, men skal begrundes og underskrives med virkeligt navn, således at den kritiserede/roste part såvel som brugerne af forumet har en chance for at forholde sig til kritikken/rosen. Denne regel gælder ikke for kritik/ros af produkter, brands, organisationer, offentlige personer og producenter.



Ah, så klapper jeg i med min "kritik/ros".

Foretrækker nogenlunde anonymitet.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#10
[Big Grin] Man må så godt skrive noget positivt om Midway, uden at give sig til kende. Jeg har handlet en del småting, som også skulle hentes hjem fra USA. Leveringstiden har altid ligget på 1-3 uger.Jeg har så gjort det til vane at bestille i god tid, inden jeg skulle bruge tingene.Jeg ved nemlig godt, hvordan det føles, når man står og skal bruge tingene [V].Helt galt kan det naturligvis gå, når tingene sidder fast hos PD eller andre steder.Her må der være formildende omstændigheder, der selvfølgelig skal kommunikeres klart ud i det omfang, man er i stand til det.
Walnut
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Nobody

Klaphatte [xx(]


tager jeg som et konpilment:-) med det er nu som sådan ikke laveringstiderne i sigselv jeg brokker mig over, men den info der komme ud om det. Priserene og udvalget er helt fint, bedste jeg har set i hvert fald.

Men nu er midway Dk og midway USA vel forbundet på en eller anden måde, så de hænger vist lidt fælles på den dårlige service.

Havde jeg fået at vide første gang jeg ringer at der går over en månede så havde der intet problem været, men at hun(selv om hun muligvis er en køn pige der holder meget af jagt) lover 4 uger i træk at det kommer i morgen eller inden onsdag. Så halter den bare lidt for meget.
Syntes nu selv at et par montager der er bestilt 2½ månede før riffelsæsonen rigtigt går ind på sjælland er tids nok i min verden, men det er muligt at det er mig der ikke er forudsende nok.

Peter aka Kokken

train hard, fight easy
Hard work doesn't guarantee success, but no work guarantees failure..
Svar
#12
Selvfølgelig er midway Dk og midway USA forbundet - ellers havde der ikke været en handel vi kunne have glæde af [Wink]

Men, når diverse post firmaer + toldere forsinker bestillingen, er det vel begrænset hvad Lillian kan gøre ved det. Hun er kun intressert i så mange glade kunder som muligt. Mine 2 sidste bestillinger tog kun henholdsvis 16 dage og 22 dage

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar
#13
Jeg har mægtig gode erfaringer med at handle i Storbritanien. Både hos Clunys og Opticswarehouse er det standarden, at det du bestiller om mandagen har du om onsdagen, i samme uge vel at mærke.

Jeg har tidligere handlet en del hos Brownells i USA, men det gider jeg ikke rigtig mere. Sidst bestilte jeg et sæt ganske almindelige Leupold QRW montager. Ikke noget tactical eller noget, men jeg fik alligevel beskeden, at " due to contractual agreements with the manufacturer, the item has been removed from your order". Jeg kunne ikke få oplyst, om det handlede om eksportrestriktioner eller parallelimportbegrænsning, men jeg er også ligeglad. Jeg købte dem bare ved Opticswarehouse istedet for.

Der er mange der gerne vil sælge, så jeg spilder ikke tiden med dem der gør sig kostbare.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#14
Hejsa...

Shop på den amerikanske side ad midway og brug shopusa.com og få sendt tingene hjem uden og pestdanmark og uden toldbehandling de klare som usa for dig.
Svar
#15
Det er ikke Midway Danmark, som er problemet. De modtager ikke pakkerne fra USA og sender dem videre til kunderne. Det er PestDK, som står for det [}Smile][}Smile]

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by tømreren

Hejsa...

Shop på den amerikanske side ad midway og brug shopusa.com og få sendt tingene hjem uden og pestdanmark og uden toldbehandling de klare som usa for dig.



jeg kunne godt tænke mig opskriften på at bruge shopusa.dk til import af våben relaterede vare og reservedele til våben, som der er export forbud på fra usa, hvis man køber for mere end 100$. (med mindre "man" har/får en exportlicens )

men hvad fanden det er jo "kun" en overtrædelse af en eller anden lov i usa

jeg har kikket på shopusa.dk`s hjemmeside og kan ikke finde nogle steder med våbendele ? ( med hensyn til told og moms )

Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.ahlarsen.dk
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar
#17
Det er vel intet under at hun fortsætter med midway eftersom det er hende der har "passet" det hele tiden.
Imidlertid er hun bare blevet separeret fra Kenneth (Østjydsk)....

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#18
syntes de er kommet efter det. denne gang gik der kun 11 dage. ikke dårligt når man tænker på hvor den sendes fra og det skal i gennem post-dk

Kok af guds nåde
Hard work doesn't guarantee success, but no work guarantees failure..
Svar
#19
Citat:quote:

syntes de er kommet efter det. denne gang gik der kun 11 dage. ikke dårligt når man tænker på hvor den sendes fra og det skal i gennem post-dk


Med Midway´s udvalg ville det dælme også være ærgerligt hvis det faldt til jorden.

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#20
Tak for advarslen Claus..... [Smile] Skal satme ikke handle med en eller anden k......

Ringede til et jagtrejseselskab forleden dag. Sælger på den destination, jeg ville have et bud på var kvinde. Så jeg fandt et andet sted. Man må jo stå ved sine holdninger [Wink]

BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)