Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Herlig morgen
#1
Mødte tidlig på arbejde iaftes så der var mulighed for at komme hjem og kigge efter ræv her til morgen kom på plads lige til skydetid og kunne betragte 1 buk og 2 råer med deres lam på stubben men pludselig et glimt af noget rødt ca 60 meter til venstre og næste skjult af bakken "en ræv " kan forsvider under bakke kammen og jeg får riflen klar mens han er væk.15 lange sekunder og han passere med bladet til på 50 meter,det
bliver et
hurtig fritstående skud han er nemlig næsten nået om i vind siden det når han ikke før oryx kuglen har truffet ham og han springer 10 meter før han forender.[Big Grin]
Svar
#2
Tillykke med ræven Tikka93

Ja på sådan en ”Herlig morgen” er det lidt surt at være arbejdsramt.[xx(]

Blot et lille forslag fra mig: skulle vi ikke prøve at holde rævehistorierne i tråden: "Ræv 2011 – 2012".

mvh. Swift

Member of "Team Headshot"
[Image: logo1mini.jpg]
Svar
#3
Jo selvfølgelig skal den i ræv 2011-2012 jeg er bare overhovdet ikke nogen ørn til pc kan jeg flytte den ? jeg synes jeg gjorde som sidst og da kom mit indlæg i ræv men jeg må jo have klokket i det denne gang
Citat:quote:

Originally posted by Swift

Tillykke med ræven Tikka93

Ja på sådan en ”Herlig morgen” er det lidt surt at være arbejdsramt.[xx(]

Blot et lille forslag fra mig: skulle vi ikke prøve at holde rævehistorierne i tråden: "Ræv 2011 – 2012".

mvh. Swift

Member of "Team Headshot"
[Image: logo1mini.jpg]


Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by tikka93

Mødte tidlig på arbejde iaftes så der var mulighed for at komme hjem og kigge efter ræv her til morgen kom på plads lige til skydetid og kunne betragte 1 buk og 2 råer med deres lam på stubben men pludselig et glimt af noget rødt ca 60 meter til venstre og næste skjult af bakken "en ræv " kan forsvider under bakke kammen og jeg får riflen klar mens han er væk.15 lange sekunder og han passere med bladet til på 50 meter,det
bliver et
hurtig fritstående skud han er nemlig næsten nået om i vind siden det når han ikke før oryx kuglen har truffet ham og han springer 10 meter før han forender.[Big Grin]


Svar
#5
I min verden er jægere synonym med lyst mordere og jeg har derfor absolut intet
godt at sige om disse mennesker.
Det er kujon agtigt at påføre andre levende væsener lidelse smerte og fratage dem deres
liv når man selvfølgelig ikke ønsker dette skulle overgå en selv. Jægere har 1001
undskyldninger for at retfærdiggøre deres gerninger, der er bare intet der retfærdiggører dette.
Kun finder jeg trøst i min overbevisning om karmaens lovmæssigheder der siger at disse
mennesker vil genfødes som jægeres byttedyr og dræbes i lige så mange liv som antallet af de dyr de har dræbt.
Svar
#6
@Nemopilot
Spis nu de grønsager og lad os andre i fred.... vi som godt kan lide at gå på jagt, og som også spiser et mørt stykke kød en gang imellem.
Du er og bliver er fjols - det kan jeg jo virkelig ikke gøre noget ved.
Kast du dig i stedet over Getmore og hvad du nu ellers kan hygge dig med....
Eller læn dig tilbage, og glæd dig til dit næste liv hvor du vil få fuld oprejsning for alle de rigtige valg du traf på denne planet.... din Karma må være fantastisk[8D][Big Grin]

[Image: t3tactical.gif]
Svar
#7
Jeg må nu give Nemopiloten ret. Jeg er en lystmorder !

Jeg nyder virkelig at finde et stakkels uskyldigt dyr i sigtekikkerten, og slå det ihjel. Jeg kan også godt lide en god rød bøf. Den skal helst være så rå, så jeg må overveje, om jeg skal kurere dyret eller spise det. Bagefter kører jeg en tur i min enorme firehjulstrækker, og brænder en masse benzin af, bare for min fornøjelses skyld.

Ha ha ha ha haaaaaa.

P.S. Hvad det med karmaen angår, så tager jeg chancen. Det er en kalkuleret risiko.

P.P.S. Jeg har aldrig forstået hvorfor det er mindre forkasteligt at spise grøntsager end dyr. Grøntsager er også levende væsener, med følelser, livslyst og overlevelsestrang. Hvad har de gjort, siden det er i orden at spise dem, men ikke dyr, som jo dog kan flygte ? Jeg nænner ihvertfald ikke at spise ret mange grøntsager. Vegetarer vil blive genfødt som salat, og spist lige så mange gange, som de selv har spist salat !

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#8
Der findes faktisk mennesker der ikke engang nænner at spise "levende" grøntsager - især i England findes en ret stor gruppe "mennesker" der kun lever af nedfaldsfrugt, nedfaldne nødder og lign.
Det er videnskabeligt bevist, at mennesker ikke kan udvikle fuld intelligens uden animalske fedtstoffer - gruppen i England er faktisk ved at være så dumme der er "fare" for de ikke engang kan finde ud af at forplante sig.[Sad][Big Grin]

Nemopilot - skynd dig at spise rent fedt, masser af rent fedt, så kan det være du har en lille chance.....

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#9
Der er vist grobund for at få lidt sjov ud af disse T-shirts

http://www.racerback.se/i-did-not-climb-p-1210.html

http://www.racerback.se/innocent-animals-p-1319.html

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#10
Lidt google på "nemopilot" afslører en midaldrende mand, der tilsyneladende lever i en ensom verden,omgivet af syge computerspil.
Så kære nemopilot (aka. Carsten Sommer), bliv du bare i din virtuelle verden, så tager vi os af virkeligheden.
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by nemopilot

I min verden er jægere synonym med lyst mordere og jeg har derfor absolut intet
godt at sige om disse mennesker.
Det er kujon agtigt at påføre andre levende væsener lidelse smerte og fratage dem deres
liv når man selvfølgelig ikke ønsker dette skulle overgå en selv. Jægere har 1001
undskyldninger for at retfærdiggøre deres gerninger, der er bare intet der retfærdiggører dette.
Kun finder jeg trøst i min overbevisning om karmaens lovmæssigheder der siger at disse
mennesker vil genfødes som jægeres byttedyr og dræbes i lige så mange liv som antallet af de dyr de har dræbt.



Det betyder vel, at en hel del af de dyr vi jager - eller måske dem alle - i virkeligheden er genfødte onde jægere, som det er vor pligt at straffe for de ugerninger de tidligere har begået!?

Dybt!

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#12
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Lets go hunt some former hunters !

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#13
Altså hvis det er tilfældet at vi jager døde jægere der er genopstået. Så er det utroligt vi bliver ved med at skyde, og dræbe, noget. Alle jægere ved jo hvor man skal gemme sig hvis man var "dyret"/afdøde-jægere [Wink]

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#14
Jeg vil gerne genfødes som Måge!!

Tænk at leve et liv hvor at flyve bare er noget man gør...bedre end langt de fleste, og en halvrådden musling er en delikatesse, man KAN ikke fryse sine fødder, og alle de andre er på menu'en... ååårrrrkkk..[Big Grin][Big Grin]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by dravis

Jeg vil gerne genfødes som Måge!!

Tænk at leve et liv hvor at flyve bare er noget man gør...bedre end langt de fleste, og en halvrådden musling er en delikatesse, man KAN ikke fryse sine fødder, og alle de andre er på menu'en... ååårrrrkkk..[Big Grin][Big Grin]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"



Og så kan du jo også skide på de grøntsager du ikke synes om[Wink]

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by Boldsen

Altså hvis det er tilfældet at vi jager døde jægere der er genopstået. Så er det utroligt vi bliver ved med at skyde, og dræbe, noget. Alle jægere ved jo hvor man skal gemme sig hvis man var "dyret"/afdøde-jægere [Wink]

Mvh.
Boldsen



Afdøde jægere = Zombiere ? [}Smile]

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar
#17
@Hog

Citat:quote:

Så kan du jo også skide på de grøntsager du ikke synes om


ævvv ... den havde jeg lige glemt...[Big Grin][Big Grin]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#18
Vil genfødes som en en ål.. Altid på jagt og der er simpelthen ikke NOGET som helst der er for ulækkert til at man ikke vil æde det med velbehag, selv en død vegetar vil være et delikat måltid..[Big Grin][Big Grin]

Tillykke med udbyttet af jagten forøvrigt[Smile].

-/ Obelix.
Alt vildsvine jagt jeg ikke er med på, gør mig misundelig.!
-Slog hovedet da jeg faldt i gryden som lille..
-/ Obelix.
Alt vildsvine jagt jeg ikke er med på, gør mig misundelig.!
-Slog hovedet da jeg faldt i gryden som lille..
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)