Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige : Hjortelus ser ud til at brede sig
#1
Västerdalarna


[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#2
Kedeligt for de er nogle forbandede sataner!!!!

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#3
Ja... det er en ret god ide at have en kam med på jagt i Sverige... Har selv haft dem i nakkehårene under kasketkanten - ulækre kryb!!

I øvrigt findes de også i DK... har ved flere lejligheder skudt råvildt, som havde dem kravlende i pelsen....

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by ran

Ja... det er en ret god ide at have en kam med på jagt i Sverige... Har selv haft dem i nakkehårene under kasketkanten - ulækre kryb!!

I øvrigt findes de også i DK... har ved flere lejligheder skudt råvildt, som havde dem kravlende i pelsen....

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)



Jeg oplevede en dejlig aften i Sverige, at de kom flyvende, landede på knoppen af mig og smed flyveudstyret!Det varede et stykke tid inden det gik op for mig, hvordan tingene hang sammen [Big Grin] Jeg måtte så efterfølgende konstatere, at de ikke lige, uden videre, lader sig vifte af håret.Gad vide, om det er lignende banditter jeg nogle gange har set søge tilflugt på toppen af næsetippen på bukken, der hænger på vildtkrogen?
Walnut
Svar
#5
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...IC_ID=2258

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Kunne da ikke lige stå for denne tråd! Den er pænt underholdende [Big Grin]
Jeg griner stadig.
Walnut
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)