Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GÅ IKKE FORGÆVES
#21
Citat:quote:

Originally posted by Schönauer

Blå blok er det ikke dem med knivloven[?]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben



Nu sætter du tingene på spidsen [Wink]

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar
#22
Nu er jeg ikke så naiv, at jeg tror på nogen som helst af de skræmmekampagner, der er blevet søsat. Hverken fra blå ell. rød side.

Man kan bare konstatere, at om nogle få år, behøver man ikke hente arbejdskraft i østlandene. Vi vil have rigeligt med arbejdskraft, der vil påtage sig jobs til de samme lave lønninger.
Med andre ord, det er lykkedes at lave et B-hold.

Men jeg kan forøvrigt være ligeglad. Om 2 år skrider jeg fra landet[Wink]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#23
Jeg blev jo tidligere i år en del af den offentlige sektor. Men selv for mig vil 12 min ekstra blot betyde at jeg ved årsskiftet "taber" lidt færre timer når overtidskontoen nulstilles. Jeg er ansat uden maks antal timer og kan kun afspadsere en lille del af overarbejdet. Derfor bliver samfundet ikke rigere af at sætte min arbejdstid op. Og sådan er det jo for rigtigt mange.

I går var jeg også inde hos chefen og fortælle at den der betalingsring om KBH da vil resulterer i at jeg vil have mere i muleposen, og det er jeg næppe heller ene om.

Og selvom den siger 87/88 til de blå nu så tror jeg at det skifte igen når de store byer bliver talt op, så jeg frygter endnu.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by TSX

@Christensen - har du stemmeret [?][}Smile][Big Grin][Big Grin][Big Grin]



Nej jeg er ikke gammel nok[:o)]

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#25
Til lykke med valget.
Jeg har svaert ved at se at det hjaelper at bringe Big Danes IQ ind i diskusionen. Det kan vel diskuteres hvem der har hoj og hvem der har lav IQ. Jeg undrer mig over at der saa mange der finder det er OK at leve over evne og saa for lante penge. Men jeg skal vel ikke tale for hojt, herovre er man saa godt igang med at faa 2/3 af befolkningen til at leve af det offenlige.
Bo
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)