Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det værste vejr i har skudt noget i
#1
Nu da det regner og regner og atter regner her hjemme.
Hvad er så det værste Danske vejr i har skudt noget i og hvad har i nedlagt i dette vejr
Svar
#2
Snestorm i vinters. 4 gråkrager. De kom rigtig lavt i ly for vinden og lige ind i hovedet på mig. Super!

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#3
Pibeænder og en spidsand...

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
På Rømø i en pibende sydvesten storm, hvor det stod ned i lårtykke stråler.

12 Brunnakker
7 Krikker
1 Gråbasse
2 Fjordfasaner

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#5
Stille, silende, iskold regn på en gråsort novemberdag... Sad i en "treestand" i 3 -4 timer inden det lettede en lille smule, og den store buk stak hovedet ud af mosen...
Så hurtigt har jeg aldrig fået varmen før...[Big Grin]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#6
Vi havde også en fællesjagt forrige år i november. Det stormede og regnede heftigt!. Jeg gik igennem noget lavtliggende sivsump med hunden mens skytterne stod højere placeret med udsyn over sivsumpen... blæsten og regnen var så kraftig, at skytterne stod og bukkede sammen med lukkede øjne for at "overleve"... da ræven springer foran - ja nærmest under mig... et hurtigt knald og den var død... Den trykkede så hårdt - formentlig/blandt andet også på grund af vejret, at jeg var helt henne og sparke til tuen den sad under, før den sprang lige op under geværløbet... Ingen af skytterne nåede at se hvad der skete... de stod jo på toppen af skrænten og puttede sig i møgvejret.. ;-)

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#7
16 dec 2009 - Padborg.

Sneen kom piskende vandret og trykkede mig meget sammen og kiggede ikke i vindretningen. Pludselig stoppede sneen og jeg fik drejet hovedet i vindretningen. 116 m borte stod en halvskuffel og roede i sneen. I 10 - 12 min så jeg næsten kun bagdelen af dyret, men....først 2 min før solnedgang vendte den siden til og fik et bladskud....
Måtte have en god ven til at brække dyret, da mine fingere var dybfrosne [Sad]

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Nobody

16 dec 2009 - Padborg.

Sneen kom piskende vandret og trykkede mig meget sammen og kiggede ikke i vindretningen. Pludselig stoppede sneen og jeg fik drejet hovedet i vindretningen. 116 m borte stod en halvskuffel og roede i sneen. I 10 - 12 min så jeg næsten kun bagdelen af dyret, men....først 2 min før solnedgang vendte den siden til og fik et bladskud....
Måtte have en god ven til at brække dyret, da mine fingere var dybfrosne [Sad]

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.



Godt du fik den skudt.

Det er sgu da fastland ved Padborg, den må være forstyrret i kasketten når den prøver at ro[Big Grin]

Undskyld, men jeg kunne ikke la' være[^]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#9
Det värsta väder jag har skudt något i var på eftermiddagen när stormen Gudrun kom in. Då skudt jag ett dovvilt på sista passet för dagen. Det var dock inte i danmark utan i skåne men då det blåste från danmark tycker jag det räknas.
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Schönauer

Citat:quote:

Originally posted by Nobody

16 dec 2009 - Padborg.

Sneen kom piskende vandret og trykkede mig meget sammen og kiggede ikke i vindretningen. Pludselig stoppede sneen og jeg fik drejet hovedet i vindretningen. 116 m borte stod en halvskuffel og roede i sneen. I 10 - 12 min så jeg næsten kun bagdelen af dyret, men....først 2 min før solnedgang vendte den siden til og fik et bladskud....
Måtte have en god ven til at brække dyret, da mine fingere var dybfrosne [Sad]

Der er mange syd for Kongeåen, som er forstyrret i kasketten [Wink]

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.



Godt du fik den skudt.

Det er sgu da fastland ved Padborg, den må være forstyrret i kasketten når den prøver at ro[Big Grin]

Undskyld, men jeg kunne ikke la' være[^]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben



.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar
#11
Ang. Vejr. Det bliver jo perfekt på Lørdag[:p]

[Image: femdgn_dk.png]

"Heller 2 i dunken, end dunken i 2éren"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by rkn

Ang. Vejr. Det bliver jo perfekt på Lørdag[:p]

[Image: femdgn_dk.png]

"Heller 2 i dunken, end dunken i 2éren"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]



Søndag her i det Skotske [Wink]
[Image: d43da0b8.jpg]

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#13
Det kan man lige så godt "!regne!" med derover Boldsen ! [Big Grin]

Tillykke med bukken den anden dag forresten.
Svar
#14
Takker og BUK(ker).

Egentlig kan man kun regne med vejrudsigten 24 timer frem. Så fuld sol kan sagtens blive til halg, lyn og torden. - det er set før på disse kanter!

"Hvordan bliver vejret i morgen?"
"Det ved jeg ikke. - Du er i Skotland." Wink

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#15
Der er mange, som er "forstyrret i kasketten" nede på Padborg kanten [:o)][:o)]

Jesper1973 er dog ikke [Smile]

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar
#16
Citat:quote:

"Hvordan bliver vejret i morgen?"
"Det ved jeg ikke. - Du er i Skotland." [Wink]


Den har jeg hørt - ALT for mange gange [Wink]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)