Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norge: En vild løgn
#1
Kristoffer Clausen, kendt som "en vild mand", der skulle overleve et år i den norske natur, boede i virkeligheden på hotel i Sverige...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13621506.ab

vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#2
Jeg har set nogle af hans klip på youtube og jeg synes nu stadig at han er OK sej.
Det tager dog en del af glansen at han bliver afsløret på denne måde.

Var der ikke også en historie med en dansk journalist der "rapporterede fra Afghanistan" hjemme fra sofaen i Vanløse om hvordan han måtte kaste sig i dækning under Talebans voldsomme angreb?

Hilsen

Frederik

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar
#3
Ærgeligt.

Tilsvarende kom det for nylig frem, at "Årets naturfotograf 2010" i Sverige havde tilbragt mere tid med Photoshop end med kameraet for at nå frem til sine prisvindende billeder af først og fremmest los. Det var i øvrigt en årvågen jæger der indledningsvis undrede sig over antallet af naturfotografens losobservationer. Det er desværre helt som i cykelsporten - fusk underminerer tilliden til alt og alle - og det er unægteligt synd for dem, som ikke fusker.

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
@ Fasan: Det var i Irak. Jeppe Nybroe: http://journalisten.dk/jeppe-nybroe-af-skaermen-efter-irak-broler

@Høgh: Jeg kender et par stykker i forskerverdenen, som også er grundigt trætte af hele Penkowa affæren. Selvom de intet har haft at gøre med hende, og endda forsker indenfor et helt andet felt, er det blevet noget mere kompliceret at få finansieret sin forskning, og også at få offentliggjort resultaterne.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#5
Arhhh kom nu det er da næsten det samme. Tænk bare i Sverige risikerer man at løbe ind i Yeti'en...

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by yeti

Tænk bare i Sverige risikerer man at løbe ind i Yeti'en...

Mvh.

Yeti



Specielt når yetien kører bil [}Smile] Uha, det tør jeg slet ikke tænke på......

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#7
Ja nogle gange kan det godt være svært at se for al den pels

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#8
Klausen er en rigtig vildmarkskendis i Norge, og der er mange penge på spil for manden, jagtindustrien er en anden liga heroppe.

Så imorges d. 21.9 var han på Norsk TV2, i det der må anses for damage control.

Han var "kun" i felten i ca 300 dage, ikke 365 som promoveret, afbrudt af jagtture til Sverige og besøg hos en kræftsyg far. Det var en ren tilståelsessag krydret med bondeanger.

På et norsk jagtforum blev der hurtigt skrevet 9-10 debatsider om det nationale jagtikon.

Mvh Peter
###################
[Image: ajbutton.gif]
Svar
#9
Lidt ala BS og Bubber? Jeg tror det vildeste der kan ske under de optagelser, er at en side i manuskriptet blæser væk.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#10
Det er da helt forståeligt at han gerne vil være hos sin kræftsyge far. En lille pressemeddelelse på det tidspunkt hvor projektet blev sat på hold, havde gjort hele forskellen. Det er ikke handlingen der giver skandalen, det er løgnen.

Der var da heller ingen der fortænkte Clinton i at hygge sig med en trunte på kontoret, han skulle bare have nægtet at svare på spørgsmål om sit privatliv, istedet for at lyve om det. Og så synes jeg personligt, han skulle have valgt en flottere trunte, men det må han jo selv om [Big Grin]

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#11
Jeg er meget enig i at der ville have været forståelse for det med faderen. Men det var ikke blot et spm om at være væk i kort tid, det vidste man i forvejen at han var fx i forbindelse med jagtmesser. Han skrev jo selv om hvordan han fik stjålet nogle ting i forbindelse med sådan en tur. Har har jo selv sagt at enzo heden var et problem, og så er det jo reelt en væsentlig del af projektet han ikke gennemførte. Når han så er temmelig gennemført kommerciel omkring det hele så synes jeg at har selv har bragt røven i klap højde...

Havde Clinton været i DK så har du helt ret, men en erkendelse af udenomsægteskabelige aktiviteter er jo noget lidt andet i US.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#12
Det helt store problem opstår jo, når han udgiver en bog og DVD optræder i et TV program m.m.

Der er mange der føler sig taget i r&ven, ved at have købt disse ting. Derudover er der et forklaringsproblem overfor sponsorer[B)]

Man kunne forestille sig at der en grund til at Bergh - Dehli og Brenne har stoppet hos ham. Brenne gik forøvrigt direkte til en konkurrent.

Problemet er nok at mere vil have mere[Wink]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)