Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Utroligt - men sandt! - Perto & Høghs nye bog
#1
[Image: Forside_bind_I.jpg]

Det tog et par år – men nu er den klar!

Bogen ”Utroligt - men sandt!”, som er blevet til i et tæt samarbejde mellem Jens Perto og undertegnede, er netop kommet fra trykken. I bogen har vi samlet næsten 400 rigt illustrerede vidnesbyrd om, hvor utroligt livet har formet sig for storvildtjægere og riffelskytter gennem tiderne.

Historierne er groteske, drabelige, saftige, forfærdende, fantastiske, imponerende, og lattervækkende. Men de er alle baseret på skriftlige kilder!

Se uddrag af bogen her (klik) – og bestil dit eget eksemplar!

”Utroligt – men sandt!” kan nu bestilles på nettet direkte fra forlaget. Fra næste uge kan den desuden købes i landets større jagtforretninger og hos bogjagt.dk. Bogen er på 304 sider og rigt illustreret med samtidige fotos.

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Hvis nogen gik glip af anmeldelsen i Jæger, vil jeg lige blære mig med den her [:I]:

[Image: utroligtmensandtanmeldelse.jpg]

Se uddrag af bogen her (klik) – og bestil dit eget eksemplar!

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Hej

Det ville väre värdifuldt for kvaliteten af de näste planlagte bogprojekter med en masse feedback - ris og ros - fra målgruppen: Jer, der har haft lejlighed til at läse bogen. Skyd lös - lad os höre hvad I mener!

På forhånd tak.

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Jeg er ikke kommet så langt i den endnu. Men det jeg har læst lyder rigtig spændene. Har lige skimmet resten som for så vidt jeg kan se ser rigtig interesseant ud. [Smile]

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#5
Jeg er helt enig med anmelderen i Jæger. Både roserne og risen over lay out´et.

M.v.h. Lasse.
...Regulering er jagt !
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#6
De bliver vel solgt med VTF-rabat.??? Wink

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#7
Hmmmmm..... Sidder og bliver tankefuld.....

Det sidste indlæg med VTF-rabatten er der ikke kommet respons på.....!

Nytårshilsner - Per
Svar
#8
Bogen blev læst på et par aftener og da den var "konsumeret" begyndte tankerne omkring den at køre.
Første reaktion: Hold dog magle for et arbejde med at finde og få bekræftet alt hvad jeg lige havde læst.

Anden: Imponerende hvor mange "sjove" rekorder og præstationer indenfor jagt og skydning den bog indeholdt.

Tredje: Beskrevet på en fængslende måde, så jeg bare liiige måtte have et afsnit mere med før jeg lagde den fra mig og slukkede lyset .... (kostede lidt nattesøvn og nogle undrende spørgsmål fra mine søde kolleger om jeg nu havde det helt godt pga mit lidt klatøjede udseende et par morgener [:o)] ...)

Fjerde: Alle de facts insamlet over gud ved hvor lang tid må sgu da kunne bruges til mere end "bare" en fængslende bog for os med de interesser????? (Jeg fik da en "tosset" idé, men den er overladt til de to Jens`er, så den vil jeg holde for mig selv af hensyn til evt brug engang i fremtiden ...[Wink])

Layoutet med opdelte spalter?? .....Tjah ... med alle de fotos bogen indeholder til "støtte" for alt det spændende læsestof, så kunne det næppe gøres meget anderledes for ikke at efterlade bogen tykkere og/eller med et mere "rodet" indtryk [Smile]

Konklusion: Jeg er meget glad for mit eksemplar og skulle jeg gå i hedengangne Etta Camerons svært udfyldelige fodspor ville jeg sige:
"Et stort 5 tal fra mig" [Big Grin]
Jeg ser frem til mere fra de to herrer Høgh og Pertos hånd [Smile]

Mvh Farmor/Annelise [Smile]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by HappyNanoq

De bliver vel solgt med VTF-rabat.??? Wink

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)



[Big Grin]Nope!

Punkt et fordi det alligevel ikke er min afgörelse.

Punkt to fordi det ödelägger salget hos de forhandlere, vi har et godt samarbejde med.

Punkt tre fordi det ikke er nödvendigt.

Den koster mindre end en god flaske sprut. Jeg nägter at tro på at 50 eller 100 kr. gör en forskel for dem, som er interesserede....

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)