Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det var pokkers!
#1
Har lige sakset lidt fra en annonce på et andet site:

Dette drejesæde roterer 360 grader - der er ingen bevægelige dele,
hvilket bevirker at det er næsten lydløst under alle vejrforhold.

[?][?][?][?][^]

Vh.P
Svar
#2
Lav lige et nyt LINK [:I]

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar
#3
Kan heller ikke få et direkte link til at virke.
Gå ind på http://www.mosegaardens.dk/ og søg på drejesæde.

Mvh. Loft
Svar
#4
Det var ikke et link jeg lagde ind. Det var mere teksten i sig selv; Drejesæde uden bevægelige dele.
Hvordan,[?] det lyder sgu' da mystisk[^]

Vh.P
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Prezz

Det var ikke et link jeg lagde ind. Det var mere teksten i sig selv; Drejesæde uden bevægelige dele.
Hvordan,[?] det lyder sgu' da mystisk[^]

Vh.P



Et Århusiansk drejesæde a` la` Refarktorius ? [xx(]

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by LOFT

Kan heller ikke få et direkte link til at virke.



Prøve dette link med Drejesæde - 360 grader [Smile]

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar
#7
nå det med at få 'sæde-drej' kan bare være et spørgsmål at lægge tryk bag
have købt en lille tre-bener med såkalt 'drej' hos N&K ... skulle bruges at få '3D' skyd mulighed i tårn (på driv i Tyskland)
fik også foldet 'tingle-tanglet' ud og drejet lidt ..men 1t inde i først såt skulle lige orienetere mig 180+ ..(/&%/!"#%&¤ vil ikke .. fan - TRYK på -> SMÆLD & KNAK og omskæring til en halt 2½bener (billi kina plast 'glideleje med GRAT!')..så et held at min rygsæks stol også var med

any way hvis trådstarten 'drejer sig om' om et hårdplast kugleleje sæde hvor underdelen lægges i spænd på en alm rygsæks stoæ = det virker og sikkert ikke smæld & knak.. men i mit tilfælde løfter den sædehøjden for meget til at kan bruge til andet en rimelig frit skud på fx dirv (har 'vane' på anstand at sætte albuer i knæ.. til kontrollert finskud på afstand .. det deur ikke med med den højde plastdrjeren har på min vanlige rygsæksstol)

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)