Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bælteskydestok
#1
Ville høre om der er nogle erfaringer med dette produkt her i forumet, ville mene den måske kom til sin ret på trykjagterne med riffel?

http://dangate.dk/default.asp?Action=Details&Item=371

Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
#2
Jeg kender den ikke, men den ser da virkeligt lovende ud - den kunne jeg da godt overveje at teste.
Svar
#3
Ja - den ser praktisk ud
Men efter at have set filmklippet kiggede jeg på nogle af de andre. Der er én der hedder "D'etra a ca place" (at være på plads)- og man må sige at han ikke kun var på plads - men måske også lidt i vejen for det vildsvin der kom brasende ud!

Jesper
Svar
#4
havde den der hed 'björnstödet' el noget i den dur... prøvede af nogen gange .. men opgav og gav videre til af mine svenske venner. DEn var for tingel tangle/'fjummer' at få 'smidt op' og når på plads syens jeg ikke jeg følte mig mere sikker end uden. Synes heller ikke den var speciel god at gå med i 'off position'. Så holder mig til min klik-on tobener når jeg forventer stille position - eller den nye 3-bener med 'udløser /juster' grep - lynhurtig opned /ned i højde og det med at komme rundt er nemt med 3 bener mener .. med 2bener måtte skifte skulder for at følge med bukken rundt - men det gik godt (en fordel at have 'kryds dominat' syn..fanger sigtet hurtigt med det 'forkerte' øje og skulder)

jeg går med de 'lange' som vandre pind alligevel..så det er nok jeg bliver hængende med

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#5
Nu er det afprøvet, der er ingen størrere forskel om man bruger bælte stokken eller man bare skyder med remstøtte, måske andre kan mærke forskel, jeg kunne ikke.

Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)