Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skydning i Måde - Esbjerg
#1
Så gutter...

Så er der mulighed for at mødes i Måde og hilse lidt på hinanden. Det er sket før og det har været nogle hyggelige timer. Dels selv skyde med egne våben samt prøve nogle andre våben, man ikke lige selv har i våbenskabet. Dog er der ikke baner til haglvåben

Der vil kunne skydes på 50 m, 100 m, 200 m og 300 m baner, samt pistolbaner.
Der vil som sidste år være en varm mad ca kl 1300. Kaffe, the, sodavand og kage ad libitum

Hvornår har vi så tænkt os at lægge dette arrangement ??

Lørdag D. 5. November fra Kl. 10.00 - 17.00.

Cal. 22 - 9 mm - cal.38 og .357 kan købes på banen.

Der må anvendes rifler op til .460 Weatherby Magnum.

Prisen for baneleje samt mad er 200,- kr.Betales ved ankomst

Så er det bare at melde sig til

Mvh KimH og Lars

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar
#2
Godt initiativ. Så kan riflen også blive tjekket en ekstra gang inden turen går til tyskland weekenden efter... Jeg er med!

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#3
øv dato - familiejagt i Nordjylland (jeg skal op og skyde nogle af Tonny´s rådyr[:I])

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Claus Petersen

øv dato - familiejagt i Nordjylland (jeg skal op og skyde nogle af Tonny´s rådyr[:I])

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"



Er Tonny i familie med rådyr [:0][:0][:0]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#5
Gør det nogen forskel igennem et kikkertsigte ? [Wink]

Nordjylland - ingen Tonny, som ikke kan undværes modsat Silkeborg området [Big Grin]

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar
#6
Hvis der er nogen fra Silkeborgområdet, som skal til skydningen, så mangler McQuolle transport af et hundbur, som han har købt af mig.

vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#7
Han skal sikkert bruge det for at afholde Kludens hund fra at bide sig gennem døre [}Smile][Big Grin][8D]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#8
Hej.

Jeg vil også gerne deltage i skydningen.

@LarsM.L + McQuolle - jeg kommer gennem Silkeborg midt i næste uge - hvis buret kan være bag i en st.car, kan jeg godt tage det med !

Med venlig hilsen
Bushman
Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit.
[IMG] http://www.bushman.dk/images/forum/BushmanAvatar.jpg [/IMG]
Med venlig hilsen
Bushman

Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit.
http://www.bushman.dk/images/forum/BushmanAvatar.gif
Svar
#9
Det lyder godt! Buret kan klappes sammen, så det kan sagtens være i din st. car. Jeg sender pm med mit nummer, så vi kan aftale detaljerne.

vh Lars

Citat:quote:

Originally posted by Bushman

Hej.

Jeg vil også gerne deltage i skydningen.

@LarsM.L + McQuolle - jeg kommer gennem Silkeborg midt i næste uge - hvis buret kan være bag i en st.car, kan jeg godt tage det med !

Med venlig hilsen
Bushman
Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit.
[IMG] http://www.bushman.dk/images/forum/BushmanAvatar.jpg [/IMG]



"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#10
Citat:quote:

Han skal sikkert bruge det for at afholde Kludens hund fra at bide sig gennem døre

Det skal være lavet af noget stærkt gods,for at holde til den "hest"!!!! Dårlig dag-også for mig,jagt hele dagen,og en forsinket Oktober-fest om aftenen...

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#11
De, som kommer den 5. november, kan tage deres bærbar PC med, da der er trådløst internet tilrådighed [8D]

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar
#12
Det er en sand fornøjelse at handle med folk på VTF. Takker Bushman og Lars for indsatsen. :-)

Har 3 "små kalibre" der skal indskydes hvis jeg kan nå at få fat i nogle ordentlige ringe til kikkerterne... :-) Så kan I andre jo også få lov at prøve anschütz deres gode aftræk. :-D

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)