Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Søger: Vildsvinjagt i Sverige
#1
Har du en vildsvinjagt i Sverige - og er det muligt, at jeg kan komme med?

Efter forgæves og i et par år at have forsøgt at finde et betaleligt, tilgængeligt og dyrerigt område i Sverige, tillader jeg mig nu at poste denne besked her på riffeljagt.com

(Og mods, jeg undskylder prompte, hvis posten er forkert placeret eller bryder med forumregler, jeg ikke har fundet under min søgning forud for skriveriet)

Drømmen er at finde en vildsvinejagt i det sydlige Sverige, hvor jeg naturligvis betaler en fair pris, der modsvarer jagtens potentiale.

Selvfølgelig har jeg forsøgt mig på diverse fora, hvor grundejere har tilbudt forskellige jagter, men enten bliver der ikke svaret på henvendelser - eller også viser de private jagter sig at have et prisleje, hvor jeg ikke kan deltage uden at føle mig snydt.

Som jæger er jeg ikke særlig erfaren, men jeg har små 18 års militær erfaring med håndvåben af forskellig art og er aktiv sportsskytte; jeg kan derfor bevæge mig fornuftigt og sikkert rundt i terrænet med mit våben.

At køre til såten, skyde et dyr og så skride er IKKE mit ønske, så hvis du bare skal tjene ind til din udfodring af svin og så i øvrigt er ligeglad med, hvem der pløkker dyrene, er jeg nok ikke den rette. Har du derimod lyst til at lære fra dig om alt fra vildsvineanatomi, slagtning og indretning af foderpladser - og så selvfølgelig at gå på jagt med et nysgerrigt, omgængeligt, kultiveret og humoristisk menneske, burde du skrive til mig. Selvfølgelig har jeg et ønske om en dag at få monteret et flot trofæ, men det er den praktiske jagt før skuddet, naturoplevelserne og kammeratskabet, der har førsteprioritet.

Jeg har selv et sommerhus i det sydlige Småland (tæt på Strömsnäsbruk/Traryd), som efter aftale kan benyttes som modydelse.

Ellers forestiller jeg mig, at vi finder og aftaler en fornuftig pris, der afspejler de jagtmuligheder, reviret nu indeholder.

Skriv, hvis du kan hjælpe - og ellers tak for din opmærksomhed!

/Jacob
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)