Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reaktion ?
#1
"Den ældre mand, der bor alene lidt afsides, opdager tre mænd i gang med at plyndre hans garage. Han ringer til politiet, der dog mener, at så længe røverne ikke er trængt ind i selve huset, så er der ingen fare, og desuden er der ingen ledige patruljevogne, der kan sendes afsted.
Et kvarter senere ringer den ældre mand igen til politiet: "Det var mig, der ringede før. I behøver ikke gøre noget. Jeg har skudt de tre mænd!"
Fem minutter senere ankommer fire politibiler, en politihelikopter og 3 ambulancer og finder røverne endnu igang med deres udåd i garagen. Indsatslederen kigger spørgende på den ældre mand "Jeg synes, De sagde, De havde skudt de tre mænd ? " Den ældre mand: "og jeg synes, I sagde, der ingen ledige vogne var...!?!"

[?][Wink]

Med venlig hilsen
Bushman
Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit.
[IMG] http://www.bushman.dk/images/forum/BushmanAvatar.jpg [/IMG]
Med venlig hilsen
Bushman

Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit.
http://www.bushman.dk/images/forum/BushmanAvatar.gif
Svar
#2
[Big Grin][Big Grin]

Once you've been amongst them, there is no such thing as too much gun.
Once you've been amongst them, there is no such thing as too much gun.
Svar
#3
Det minder mig lidt om da der var indbrud hos mig for nogle år tilbage...

Min kone overraskede tyvene, som dog prompte tog flugten...

Da hun ringde til politiet, trak de lidt på det, da tyvene jo allerede var flygtet... "der kommer en patrujlevogn og kigger på det i løbet af dagen"... da min kone så lige nævner at der jo er våben i huset... så fik piben en helt anden lyd.... "Vi sender en vogne ud for at lede efter "flugtbilen" og der kommer nogen ud til jer med det samme" lød beskeden så... [Big Grin]

et kvarter senere ankom en politibil med 3 mand høj og den ene var "tekniker" !!!

Da de hører at tyvene ikke fik våben med sig, faldt de lidt ned...

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)