Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AARRGGGHHHHHH
#1
Det er fa'me uhyggeligt[:o)]

http://www.nationen.no/2011/11/05/landli...t/7028446/

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#2
Aiiiiii [B)] Det er ikke godt, det her! Peger de rigtige på det, er det sikkert højere kunst [:o)]..... og det rusker sikkert også lidt op i kvindeidealerne...men....naj! [B)] det er ikke godt! Selvfølgeligt fint, at det, uforståelige overskud, går til kræftramte.
Walnut
Svar
#3
Minder mig lidt om striben der var bag på EB, tror jeg, hvor en sømand kommer ind på et bordel i Østen og beder om en glædespige med lange flade patter og slapppe baller. "hør nu, vil du ikke heller have denne unge faste thaiskønhed" spø'r mutter. "Dur ikke, jeg har hjemve" er svaret fra sømanden[Wink]

Mvh Peter
###################
[Image: ajbutton.gif]
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Aiiiiii [B)] Det er ikke godt, det her! Peger de rigtige på det, er det sikkert højere kunst [:o)]..... og det rusker sikkert også lidt op i kvindeidealerne...men....naj! [B)] det er ikke godt! Selvfølgeligt fint, at det, uforståelige overskud, går til kræftramte.
Walnut



Den kommer til at give et kæmpe overskud[:0]

Deres mænd vil bruge en formue på at opkøbe beviserne[Big Grin]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#5
Skønheder eller ej, der kan vi hurtigt blive enige...[V]...men prøv lige at se på billederne..... det er dæleme en dygtig fotograf..[8)]... efter at den første forskrækkelse havde lagt sig, blev jeg faktisk helt fascineret at kompositionen, farverne og det gennemgående tema i billedserien......

Og nu bliver man jo nok beskyldt for at være en langhåret, budistisk, farveblind, vegansk socialdemokrat med nekrofilistiske tendenser.......[Wink]...... men dygtig er fotograffen altså.

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#6
For fanden da Asbjørn. Du er da en langhåret, budistisk, farveblind, vegansk socialdemokrat med nekrofilistiske tendenser !

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

For fanden da Asbjørn. Du er da en langhåret, budistisk, farveblind, vegansk socialdemokrat med nekrofilistiske tendenser !

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]



Utroligt, at en Ø-bo kan så mange ord i en sætning, selvom, han nok har ret [Big Grin]

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar
#8
85 i brystmål det duer bare, eller hva? (5cm ud og 80cm ned) [Big Grin]

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#9
Typisk Kjøvenhavner mål [xx(]

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

For fanden da Asbjørn. Du er da en langhåret, budistisk, farveblind, vegansk socialdemokrat med nekrofilistiske tendenser !

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]



Årh pokkers.... glemte lige at du kender mig lidt mere end hvad godt er.... men lov mig i det mindste at du ikke siger det til nogen..........[:I][^]...... ellers har jeg stadig billederne af dig fra vores Afrikanske svinepestøvelse.......[Big Grin]

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#11
Jeg er mere bekymret for hvad pokker der blev søgt på, da dét der kom frem som muligt resultat.....

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by HappyNanoq

Jeg er mere bekymret for hvad pokker der blev søgt på, da dét der kom frem som muligt resultat.....
Happy Nanoq slægtsforskning/stamtræ??

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)



CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by Claus Petersen

Citat:quote:

Originally posted by HappyNanoq

Jeg er mere bekymret for hvad pokker der blev søgt på, da dét der kom frem som muligt resultat.....
Happy Nanoq slægtsforskning/stamtræ??

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)



CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"



Ved nærmere eftertanke, så vil jeg IKKE vide det. [:o)]

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#14
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar
#15
Åh gud..! Dansk blinde samfund ar lige fået et nyt medlem, mine øjne er ikke egnet til noget længere, efter at have åbnet schönauers link. Nogen ting burde der altså følge et "Warning" poster med herinde.!!!

-/ Obelix.
Alt vildsvine jagt jeg ikke er med på, gør mig misundelig.!
-Slog hovedet da jeg faldt i gryden som lille..
-/ Obelix.
Alt vildsvine jagt jeg ikke er med på, gør mig misundelig.!
-Slog hovedet da jeg faldt i gryden som lille..
Svar
#16
Der kommer oxo en kalender i samme stil med Helle, Margrethe, Johanne & Villy om kort tid [:0]

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar
#17
Johanne på print og i foldud udgave, så hun ikke kan åbne munden, medmindre man lukker øjnene og forestiller sig det i enerum.. ja tak[Big Grin]

-/ Obelix.
Alt vildsvine jagt jeg ikke er med på, gør mig misundelig.!
-Slog hovedet da jeg faldt i gryden som lille..
-/ Obelix.
Alt vildsvine jagt jeg ikke er med på, gør mig misundelig.!
-Slog hovedet da jeg faldt i gryden som lille..
Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by West

85 i brystmål det duer bare, eller hva? (5cm ud og 80cm ned) [Big Grin]

A. Westergaard



Jeg har skam ikke noget imod hænge patter bare de er lige lange.[^]

Mvh Høker

Rigtige mænd ryster ikke pikken, når de har tisset - De tjatter lige til den med foden.

http://www.funpic.hu/swf/monitor_cleaner.swf
Svar
#19
Citat Big Griner kommer oxo en kalender i samme stil med Helle, Margrethe, Johanne & Villy om kort tid

Så hellere norske hængepatter[Big Grin]

Mester
Svar
#20
En sådan kalender kigger jeg efter i næste uge. Rejser op til fjeldene og de liberale Nordmænd [Wink]

.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)