Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gåsejagt
#1
For 14 dage siden skrev jeg lidt om råvildtjagt hvor jeg også forsøgte mig lidt med gåsejagt.
I Lørdags var jeg ude igen og denne gang med bedre held.
Jeg var egentlig ude efter råvildt ( flot buk ) men han viste sig ikke. Derimod kom flere flokke gæs der gik ned på marken neden for en gravhøj.
Jeg kom uset ind til gravhøjen, mavede mig op til toppen hvorfra jeg kunne se ca 75 gæs på marken og ca 25 ude på vandet der står i engen.
Jeg skubbede forsigtigt den trebenede jagtstol op så jeg kunne bruge den som støtte.
Gæssene gik 125 m fra mig og jeg valgte en der stod og pillede sig.
I det øjeblik skuddet gik fornemmede jeg noget der bevægede sig ind i sigtepunktet og det kom der denne situation ud af :

[Image: DSC01348.jpg]

En af de andre gæs var gået ind i kuglebanen og blev ramt lige i hovedet og det gav et meget specielt højt kugleslag og en formidabel virkning.

[Image: DSC01351.jpg]

Egentlig fint nok da der så ikke går kød til spilde, men jeg ville da hellere have truffet det jeg sigtede på.

Der var engang nogen herinde der stiftede Team Headshot, gad vist om jeg kan blive optaget heri?

[Image: 1-1.jpg]
Jeg kan ikke få dem store nok
Svar
#2
Fed oplevelse, tillykke med gæssene.[Smile]

"Heller 2 i dunken, end dunken i 2éren"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)