Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Le Chameau Vierzonord vs. LaCrosse Alpha Mudlite -
#1
Står og skal have nye gummistøvler da de gamle "kun" har holdt i 10 år[Big Grin] Der er 2 modeller der tiltaler mig den ene er LaCrosse Alpha Mudlite - Camouflage og den anden er Le Chameau Vierzonord. Det er le chameau der nu ikke er så tætte mere og derfor står til fornyelse.
Har i noget godt eller skidt at sige om de 2 modeller? Sætter som de fleste stor pris på varme og tørre fødder.

Med venlig hilsen

Flemming
Fri jagt på gæs i januar
Med venlig hilsen

Flemming
Fri jagt på gæs i januar
Svar
#2
jeg ville gå efter lechameau de plejer at holde (mine som har været en hel del på jagt og går meget i genem har holdr ca 5år)

fruen er på sæt nr 3 af la crosse støvler (alfa burly der revner og går op limningen)

kender et par stykker der har samme problem med lacrossen

MVH BO
Svar
#3
Har du overvejet/prøvet Aigle Parcours ISO? Der er 4,5 mm. neopren i hele støvlen, og den er virkelig varm. Jeg tror jeg har haft mine i 5 år nu, og de klarer sig glimrende.

Personligt passer LaCrosse støvler slet ikke til min fod/læg jeg er er meget mere til Aigle og Le Chameau, men sådan er vi jo gudskelov forskellige.

Christian
Svar
#4
Hvordan kan du finde på at spørge, når dine Vierzon kun har holdt i 10 år.

Mine har gået siden 1995[:0]

Ellers som nævnt Parcours der har en bedre sål. Vierzon har en forbandet evne til at samle sten op i sålen.

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Schönauer

Hvordan kan du finde på at spørge, når dine Vierzon kun har holdt i 10 år.

Mine har gået siden 1995[:0]

Ellers som nævnt Parcours der har en bedre sål. Vierzon har en forbandet evne til at samle sten op i sålen.

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben



Yup det siger ligesom sig selv ,)

http://www.lindbergebeltoft.dk/product.asp?product=745

http://www.dba.dk/jagttoej-le-chameau-le...-69611976/
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Schönauer

Hvordan kan du finde på at spørge, når dine Vierzon kun har holdt i 10 år.

Mine har gået siden 1995[:0]

Ellers som nævnt Parcours der har en bedre sål. Vierzon har en forbandet evne til at samle sten op i sålen.

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben



Ha, den slår jeg - mine har gået siden 1992 [Big Grin] Var afsted i dem i forrige weekend stadig vandtætte selvom de er godt mørnede og gummiet er begyndt at krakelere. Dette i betragtning af at jeg aldrig har brugt 2 minutter på vedligeholdelse af nogen art [Big Grin]

Mvh.
Anders
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)