Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Advarer mod sæljagt
#1
Advarer mod sæljagt

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#2
Hvordan kan Anton åberg tillade sig at advarer mod sæljagt, når det kun er tro han at have det i.
Hvis man i stedet havde jagttid i november md. ville de jo nok vænne sig til både igen inden sommerens sejlads af lystbåde.
Men i bund og grund er det vel kun et forsøg der vil afklare om en begrænset jagt vil have indflydelse på sælen positiv som negativ.
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by max375

Hvordan kan Anton åberg tillade sig at advarer mod sæljagt, når det kun er tro han at have det i.
Hvis man i stedet havde jagttid i november md. ville de jo nok vænne sig til både igen inden sommerens sejlads af lystbåde.
Men i bund og grund er det vel kun et forsøg der vil afklare om en begrænset jagt vil have indflydelse på sælen positiv som negativ.



Fordi at vi ALDRIG nogensinde i landet Danmark får jagt tider på nye arter......[Sad!]
Hvorfor skal vi Feks. ikke må skyde ræve om natten, som de må i Norge og Sverige....[?]
Nå jo, som jeg engang har læst en eller anden "Ekspert" udtale sig om. Citat: Der er jo ikke tradition, for nat jagt i Danmark"
Så må vi jo bare lave nogle nye traditioner...[Big Grin]

"Heller 2 i dunken, end dunken i 2éren"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#4
24 000 sæler i vadehavet, og samtidig poster de millioner af eu penge ud til snæblen (170millioner !!! http://www.dr.dk/Regioner/Syd/Nyheder/Toender/2010/01/03/072401.htm )... Muligvis verdens dyreste foder...
Svar
#5
Heroppe i Grønland hvor man altid har haft jagt på sæl kan jeg jo kun undre os over Anton's udtalelser..
Det er jo logik for alle at enhver vildt bestand skal reguleres, sker det ikke via jagt vil naturen selv regulere bestandens størrelse - sælpest..
Trods jagt er sæler et normalt syn under sejlads heroppe og hvis Anton vil sikre strandgæster kan se sæler er det vel bare at lave en fredningszone og tro mig det finder sælerne hurtigt ud af..[Wink]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)