Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kan I hygge jer
#1
Om nogle timer suser jeg nemlig ned til kampdværgen til lidt hygge og i morgen går turen til Tyskland, hvor vi har lovet at hjælpe med at reducere bestanden af grise[:p]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#2
og kronvildtet og dåvildtet og rævene og mårhundene og vaskebjørnene og rådyrene (lam og smaldyr)og øllet [Big Grin][8D][^]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
I lige måde [Smile]

Og se så at få ornet nogen grijs' så vi kan få en fortælling fra de varme lande til billederne[Wink]

K&B

Mvh Peter
###################
[Image: ajbutton.gif]
Svar
#4
Knæk og bræk til jer begge.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#5
En stort pre-tillykke med grisen,dyr og jer øl consumption..[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#6
Sådan skal det være - knæk og bræk [8D]

[Smile] AB

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#7
Ja ja så skal de to "sodaskere" på tur, det er jo ikke fordi man er misundelig. Meeen jeg skal selv afsted til januar[Big Grin] Knæk og bræk.

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#8
http://smg.photobucket.com/albums/v487/4...132116.mp4

Kim er nu ikke længere jomfru. På sin første udlandsjagt skyder han den største frischling i hele skoven. Det kostede mange smøger resten af dagen at fordøje jagtheldet.

Tillykke med din første gris [Smile][Smile][Smile]--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#9
Jamen tillykke med det [8D]

[Smile] AB

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#10
Sådan Kim ..... kæmpe tillykke med den første gissebasse [Big Grin]
Fortsat knæk og bræk til jer begge to [Smile]

Mvh Annelise/farmor [Smile]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#11
smukt
gør det igen
Svar
#12
Jeg synes Buba skal slå....han slår squ hårdt

Mvh.LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....

STILLE!!! du er bare misundelig over at stemmerne KUN taler til Mig...
Mvh.LANI



Svar
#13
Mange års øvelse...[^][^][^]

Tillykke med grisen Kim,jeg ville gerne har været der med kæppen.
Så er du sikker på, at du ALDRIG glemmer den dag, det gør Lani i hvert fald ikke.[Big Grin]

Skal siges at Lani var en stor dreng og tog det bravt.

/Buba

Dubravko
/Buba

Dubravko

Svar
#14
Det er dælme iorden.

Waidmanns heil til den dygtige[8D]

Mvh Peter
###################
[Image: ajbutton.gif]
Svar
#15
Det blev til 5 ræve, 6 rådyr og 32 grise på 3 timer.

Jeg skød et træ som sprang ind foran kuglen (både træ og gris overlevede) og så havde jeg dette "anblick"

http://smg.photobucket.com/albums/v487/4...105433.mp4

Fin dag med godt vejr og masser af vildt

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#16
FLOT!

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#17
Citat:quote:

[i]Originally posted by M@X 2.0 Det kostede mange smøger resten af dagen at fordøje jagtheldet.

Tillykke med din første gris



Tak for lykønskninger og diverse tilbud om smæk[Big Grin]
Rigtig stor tak til M@X for hygge og en kanon jagtdag[:p], som altid var det en fornøjelse at besøge dronningen og dig[^], jeg hørte godt at du "sladrede" til Försteren omkring det med min første gris[Big Grin].
Det med smøgerne blev ikke til så meget, det er hårdt ovenpå sådan en oplevelse at køre i en ikkerygerbil[Big Grin], men der blev taget revanche da jeg først kom over i Pandaen[^], omkring Kolding sendte de en brandbil ud da de var sikre på at der måtte være en bilbrand.

Her er så min historie :
Det hele startede for godt 50 år siden i Himmerland hvor en ung og næsten uskyldig kvinde fødte en sund og velskabt, nå okay, I får den korte version[^].
Igennem de sidste par år har M@X oa. jævnligt hørt om min trang til at prøve en udlandstur og meget gerne efter gris[:p], i forbindelse med at jeg i sommers blev halvvoksen var M@X blevet træt af at det blev ved snakken og han havde derfor taget affære og arrangeret en tur til Tyskland sammen med ham.
Jeg startede hjemmefra tirsdag eftermiddag og efter at M@X og jeg havde handlet lidt syd for grænsen blev vi enige om at vi hellere måtte se lidt vildsvinefeber og lige hilse på Kaptajnen, det med Kaptajnen blev ikke til så meget da vækkeuret ringede kl. 0330, forude ventede en 3 timers køretur.
Efter en gang tysk morgenmad ankom vi til reviret hvor der blev givet en grundig parole, hvor det bl.a. fremgik at at ammunitionen skulle passe til vores våben, det var lige før at jeg blev usikker på om 9,3x62 nu osse var det rigtige til min riffel[:I], efter parolen blev vi kørt ud i skoven og sat af, jeg fik tårn nr. 86, efter få minutter hørte jeg de første skud og jeg blev endnu mere tændt[^], efter måske 10 minutter ser jeg en gris komme skråt fra højre, jeg taber både næse og mund og står bare og glor[:I], først efter at den har passeret sporet og forsvinder mellem træerne kommer jeg i tanke om at jeg jo altså rent faktisk er på jagt, 5-10 minutter senere dukker noget sort op foran mig ca. 80 meter ude, det er en gris, jeg overdriver ikke ret meget når jeg siger at den var på størrelse med en Fiat Panda, jeg tager sigte og tænker, det her bliver dyrt i skilsmisse og børnebidrag, men pyt[:p], den kommer dog ikke fri af træerne og derfor er jeg stadig gift[^].
Ved 10 tiden kommer endnu en gris ned imod mig, den er lidt mere moderat i størrelse og da den mangler små 10 meter i at komme ud på sporet lægger jeg an, da den er ca. midt på sporet går skuddet og grisen slår 2 kolbøtter, ramt lige foran køllen, den spræller lidt og jeg lægger an til fangstskud, men en hund kommer farende og bider sig fast, nu ligger den stille og da vi har fået at vide at vi kun må forlade tårnet for at give fangstskud bliver jeg, som den regelrette person jeg jo er[^], i tårnet, det blev 2 meeget lange timer inden det var slut og jeg kunne komme derhen[:I].
Jeg hører efterfølgende en del skud, men der sker ikke rigtigt noget før omkring 10 minutter i 12 hvor en ganske pæn kronhjort kommer slaskende og passerer på 20 meters afstand, det var et flot syn, men da der ikke var frigivet kronvildt fik den lov til at fortsætte, den var sikkert osse blevet rigtig dyr[Big Grin].
Efter jagten var der rullet en gullachskanon i stilling, det gjorde godt med lidt føde.
Da vi var helt færdige skulle vi lige besøge Frida, M@X`s veninde, en pænt stor so på 2 år som levede i en indhegning tæt på reviret, på vejen hjem var vi omkring RangerShop, men de havde ikke rigtig noget vi ikke kunne leve uden.

[Image: 7553b690.jpg]
Morgenstemning før parolen.

[Image: 7ca70145.jpg]
Hyggesnak med tyske "kolleger"

[Image: b6d4424c.jpg]
Tårn nr.86

[Image: 2668390c.jpg]
Udsigt til højre for tårnet, min gris ligger ved foden af et træ, ca, 45 meter væk.

[Image: 2605e295.jpg]
MIN gris, den var sund og rask lige indtil den mødte en 18,5 grams Mega[^]

[Image: b4cf892b.jpg]
Efter jagten.

PS. M@X, skal vi snart afsted igen[:p][:p][Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty

Redigeret af Kima
Svar
#18
også tillykke herfra - dejligt når det lykkes.
var det en marmeladeoplevelse at brække den færste gris[?][Big Grin]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#19
Quote Kim: ramt lige foran køllen

det var nu ca. 50cm foan køllen lige bag øret - samme sted som Franz Albrecht Spielberg skyder grisene i Vildsvinefeber 3 og 4

Det var vist godt vi så filmen dagen før [^]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#20
Citat:quote:

det var nu ca. 50cm foran køllen lige bag øret

KIMA / Frantz d. 2. er vist lidt af en Smooth (NKT) Operator.

Tillykke med grisen[Wink]

Mvh Peter
###################
[Image: ajbutton.gif]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)