Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wild boar as pet....
#1
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=ZtA0...=endscreen

Surfede på bukkejagt i England og fik på et tidspunkt øje på dette klip. Troede i første omgang, at det var en nærkontakt i forbindelse med jagt. Der er tale om nærkontakt [Big Grin] og meget lidt jagt...
Tungt kæledyr på opfedning! [Big Grin]
Walnut
Svar
#2
Den er da søøøød ;-)

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Heldigvis er det da en so og ikke en orne. Her selv nok den største klappegris i dk. Romeo på 370kg og ville da helt sikkert ikke være i nærheden af ham hvis han var en orne [Smile]

Remington SPS 700 Buckmaster cal. 300 winmag
Marlin XT-17 17HMR gamo 6-24x50 mildot (til krager)
Remington 700 cal. 308 Meopta R-1 3-12x56
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by barebow

Heldigvis er det da en so og ikke en orne. Her selv nok den største klappegris i dk. Romeo på 370kg og ville da helt sikkert ikke være i nærheden af ham hvis han var en orne [Smile]

Remington SPS 700 Buckmaster cal. 300 winmag



Der kan man bare se [Big Grin] En meget stor klappegris...[Big Grin] Jeg har ikke meget forstand på grise, men er Romeo en stakkel, der har mistet/ tabt retten til at kalde sig orne? [Big Grin] Jeg kan så forstå, at orner, generelt, er dårlige kæledyr?
Walnut
Svar
#5
Jeg har skam osse en kælegris.
Det er min tyska veninde "Frida" som jeg bor hos når jeg er på jagt.
http://smg.photobucket.com/albums/v487/4...160031.mp4

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
[Smile]Frida ser fandengaleme flink ud! kan man andet end at holde af et bæst som skal kærtegnes med en rive!
Svar
#7
[Big Grin]Rart at se trivelige grissebasser i andre roller end utætte af huller og hængende i diverse ekstremiteter [Big Grin] Boede jeg på landet ville jeg holde en gris som hund nummer 2.
Walnut
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Poulsen

[Smile]Frida ser fandengaleme flink ud!


Jow, men vi fortalte hende heller ikke hvad vi lige havde lavet[B)][Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#9
jeg har os en lille gris til og gå han er nu os meget søde og han vil os gerne kløes med riven Wink
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)