Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Härkila Lynx GTX 6"
#1
[Image: billede_2.png]

Hej.
Har nogle herinde praktiske erfaringer med ovenstående pürschstøvle.
Walnut
Svar
#2
Hej Walnut

Ja jeg har brugt støvlen hele bukkejagten i år, samt her i efteråret.

Den er dejlig let, og forbavsende varm. Den sidder godt når jeg lige bruger tid på at få strammet snørebåndet helt nede fra.

Måske vigtigst så er sålen meget følsom og jeg har flere gange kunnet mærke kviste/grene INDEN jeg knækkede dem...

Alt i alt vil jeg varmt anbefale den...måske med den anke at den er liiige kort nok hvis man går i vådt græs.

/Kalle
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by willhuntforfood

Hej Walnut

Ja jeg har brugt støvlen hele bukkejagten i år, samt her i efteråret.

Den er dejlig let, og forbavsende varm. Den sidder godt når jeg lige bruger tid på at få strammet snørebåndet helt nede fra.

Måske vigtigst så er sålen meget følsom og jeg har flere gange kunnet mærke kviste/grene INDEN jeg knækkede dem...

Alt i alt vil jeg varmt anbefale den...måske med den anke at den er liiige kort nok hvis man går i vådt græs.

/Kalle



Takker[Smile] Det svarer til de forventninger, jeg har. Gaiters kan være svaret på problemet med vådt græs.
Walnut
Svar
#4
Du skal lige være opmærksom på, om du har en smal fod eller en bred fod.
Har du en bred fod, er støvlen ikke noget for dig.

Ville have sådan et part til buepurschen - men efter kun 3 omgange rundt om en reol i jagtbutikken, begyndte det at blive ubehageligt for storetåen, der gik imod tåforstærkningen, som virkede meget stiv og ikke havde til sinds at give plads til tåen.... (Jeg har brede fødder)

Hvis 3 x 5 meters rundtur kan skabe ubehag - så når du aldrig ud og jage, før du har ondt af at have den på.
Men har du smalle fødder, så er det uden tvivl en fed støvle....

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Citat:quote:

Originally posted by willhuntforfood

Hej Walnut

Ja jeg har brugt støvlen hele bukkejagten i år, samt her i efteråret.

Den er dejlig let, og forbavsende varm. Den sidder godt når jeg lige bruger tid på at få strammet snørebåndet helt nede fra.

Måske vigtigst så er sålen meget følsom og jeg har flere gange kunnet mærke kviste/grene INDEN jeg knækkede dem...

Alt i alt vil jeg varmt anbefale den...måske med den anke at den er liiige kort nok hvis man går i vådt græs.

/Kalle



Takker[Smile] Det svarer til de forventninger, jeg har. Gaiters kan være svaret på problemet med vådt græs.
Walnut



Gaiters er ikke optimale i forbindelse med Pürch. Jeg synes de støjer ualmindeligt meget, da mange modeller er vældigt posede - og dermed ofte "støder" mod hinanden når man går, medmindre man går som om man har skidt i bukserne. Accepter våde tæer, eller brug tynde GUMMISTØVLER!!!!!![Big Grin][Big Grin]

Jeg har dog et par Gaiters som er slim-fit, de er designet til at yde mindst mulig modstand når man går i sne. Dertil virker de optimalt.
Her er de:

http://www.swazi.co.nz/Online-Shop/Hats-...i-Gaiters/

Bare min mening...[:I]
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#6
Så kom der lidt bredde på anmeldelserne. Tak for det.
Walnut
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)