Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Syge forsikring til hund.
#1
Vilket selskab har i andre syge forsikret jeres hund i, og hvad er prisen ca.[?]

"Heller 2 i dunken, end dunken i 2éren"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#2
Jeg har valgt blot at have den lovpligtige ansvarsforsikring. Da vi boede i Sverige, havde vi en sygeforsikring, men det var (for) dyrt...

vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#3
Jeg har lige lavet en sygeforsikring på min 1½ år gamle Langhårstæve. Min dyrlæge taler varmt for at man laver en, fordi mange står når ulykken er sket og overvejer om de har pengene eller vil ofre dem på en hund der sagtens kunne blive fin igen. Den situation har jeg valgt at undlade at sætte mig selv i.
Det kan hurtig blive kostbart, jeg har en Jagkammerat hvis hund har ædt en sok der har sat sig på tværs i systemet, og det kostede en operation til 10000kr Jeg er forsikret hos Topdanmark den koster ca 1700 om året..
Svar
#4
Jamen så har jeg fået tegnet syge forsikring på min Tyske langhåret.
1752 kr årligt ved If.

"Heller 2 i dunken, end dunken i 2éren"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#5
Jeg har tegnet sygeforsikring..
Kr. 288,- for ansvar og kr. 642,- for sygedelen...
Tror det er meget billigt, men de blev også trykket på mavsen, da jeg også er erhvervskunde derinde..

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#6
Tillykke med det, og lad os håbe at ingen af os får brug for den [8D]
Du havde Langhår skrev du, hvorfra og hvordan??? Er lidt nysgerrig[Big Grin]
Svar
#7
Da jeg har medarbejderrabet har jeg ikke lige kontrolleret prisen, men jeg har haft alle mine hunde forsikret gennem Top.
Vi har desværre haft overskud på den konto.
Vores første hund fik forstoppelse og måtte gennem 2 operationer. Det kostede ca. kr. 8.000 og hunden var død da vi fik ham hjem. Det havde været ubærligt, hvis han ikke var forsikret.
Det er jo som regel i weekenden vi går på jagt, og det er der, de kommer til skade(ikke med forstoppelse) så første gang vi skal forbi dyrlægen er forsikringen betalt.
Senest har vi fået en hund opereret flere gange for sprængt achillessene, også temmeligt dyrt.
Desuden vil jeg tilslutte mig, at man ikke skal bringe sig selv i den situation at være nødt til at aflive en hund pga. pengemangel.
Hvorfor kan livets problemer ikke ramme en, når man er 17 og ved ALT
Svar
#8
Vigtigst af alt, så find en der dækker i HELE hundens levetid, og ikke kun til de bliver 6-10 år gamle - men det er jo også det der koster i den årlige præmie....[Wink]... Der findes som udgangspunkt ingen billige forsikringer på området, kun ringere dækning - prisen afspejler som regel kvaliteten.

Har kun hørt godt om Dyrekassen Danmark og Gartnernes forsikring....[Smile]

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#9
Det er rigtig dejligt at man kan gøre de ting man har mulighed for, både diagnose- og behandlingsmæssigt uden at skulle vende hver en krone. Det er heldigvis ikke alle der får brug for deres forsikring og så er det lidt sure penge men det er jo princippet i forsikringer. Man går jo heller ikke og ærger sig over at man ikke får brugt sin brændforsikring.
Agria er forholsvis ny spiller på det danske marked, men de er meget fair på den måde at man betaler mere, hvis man har en race der er meget syg eller bruger sin hund risikobetonet.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#10
jeg giver ca. 1000,- kr om året for ansvar og syge forsikring og med en selvrisico på 800,-[}Smile] det er ved tre krone.

[Image: Unavngivet1.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????

[Image: dralflogomnavn.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Gitte B

Tillykke med det, og lad os håbe at ingen af os får brug for den [8D]
Du havde Langhår skrev du, hvorfra og hvordan??? Er lidt nysgerrig[Big Grin]



Lidt sjov historie. Købte ham "brugt" af en kammerat, som ikke havde tid til ham, da de havde fået små folk.
Han er hentet på den anden side af Berlin, og er meget stor af racen, ca 37 kilo, og meget høj. Der er alle mulige tyske papir på ham, og opdrætteren har vist nok avlet den slags hunde i en menneske alder.

"Heller 2 i dunken, end dunken i 2éren"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by maleren

jeg giver ca. 1000,- kr om året for ansvar og syge forsikring og med en selvrisico på 800,-[}Smile] det er ved tre krone.

[Image: Unavngivet1.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????

[Image: dralflogomnavn.jpg]



Det samme her + ca kr. 700,- som dækker kr. 8000,- ved død.

Mvh.

mp

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Hvis I nu lige læser hvad jeg skriver, så er det noget jeg har hørt - period
Mvh.

mp
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by mp

Citat:quote:

Originally posted by maleren

jeg giver ca. 1000,- kr om året for ansvar og syge forsikring og med en selvrisico på 800,-[}Smile] det er ved tre krone.

[Image: Unavngivet1.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????

[Image: dralflogomnavn.jpg]



Det samme her + ca kr. 700,- som dækker kr. 8000,- ved død.

Mvh.

mp

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Hvis I nu lige læser hvad jeg skriver, så er det noget jeg har hørt - period



ved død får jeg til en ny hund, endtil hun fylder 7 år.

[Image: Unavngivet1.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????

[Image: dralflogomnavn.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)