Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KAPOOOM!
#1
[Image: DSC05199.jpg]

GODT NYTÅR!
Efter at have vundet slagene om postkassen i 23 år fik vi kl.ca. nul-to i nat denne uimodståelige hilsen[B)]Vi vågnede ved det enorme brag og lysglimt.Man kunne høre, at fragmenterne blev spredt over hele gaden. Stumperne er på billedet samlede for historiens skyld.Naboen er, igen ,lige kommet med flere stumper fra sin indkørsel, hvor der iøvrigt stod en bil parkeret. Tilsyneladende ingen skader på bilen.Ganske farligt at opholde sig i nærheden af en eksplosion som denne[:0]

Dette år havde forebyggelsen været, som altid, en bageform med vand til at tage imod alskens indput. Mange fine ting er blevet kvalt i opløbet. Gaffatapen var sparet i år[:o)]

Lidt ond i sulet, dagen derpå, med udsigt til, igen, at skulle stå ret med skovl og beton for PD , der tidligere har beordret kassen flyttet til den nuværende position.
Næste år bliver postkassen taget af og sat ind, som Fruen har ønsket det[:I]

Walnut
Svar
#2
Så fik du vel, sagde jeg det ikke nok, eller, så var jeg alligevel den klogeste.
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Dennis H

Så fik du vel, sagde jeg det ikke nok, eller, så var jeg alligevel den klogeste.



Close [:I]
Walnut
Svar
#4
Min mor er også lærer...[Big Grin]

Hun har en smuk samling af fragmenterede postkasser [Wink]

Den bliver ALTI-ALTI fjernet fra sit stativ[Big Grin]

Godt nytår.....btw jeg bestak den som skulle godkende postkasseplaceringen med chokolade....og slap for at fjerne den fra dens nuværende placering[Big Grin]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#5
En kammerat lavede sin egen postkasse, rigtig flot lavet faktisk - eneste forskel var, når nogle unge varylere ville sprænge den med signalkanonslag m.v., så blev de "mødt" af en postkasse uden bund - og nede foran den var der gravet et lille hul fyldt med vand.

Han siger det er fryd at se, når varylerne stiller sig bag postkassen, øver sig i at putte kanonslaget i - tænder og putter det i, og venter på at lågen m.v. ryger væk fra dem.... men i stedet er de pludselig mudret til i stedet.

Husker engang vi fik LOV til at sprænge naboens postkasse, for han havde fået en ny i julegave.
Pokkers, for det var normalt ikke noget vi gjorde.... men så måtte vi bare finde på noget andet..... nåhvad, så blev den gamle sprøjtet til i vand indvendigt, og dernæst fyldt med PU-Fyldningsskum, og gaffatape omkring.

Husker han længe stod og bandede over postkassen hehe.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)