Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Genladningstilladelse
#61
Citat:quote:

Originally posted by sniper 223

Hej.
Jeg var på ladekursus d.12-11-2011 hos Østjysk våbenhandel og udfylte papirene i løbet af ugen efter og afleverede dem til Odense politi d. 18-11-2011 og fik at vide at den kom med posten. Så var jeg der ude d.16-12-2011 for jeg havde ikke fået skrevet de kalibre på som jeg ville lade,jeg fik så at vide at man bare fik til alle gængse kalibre og at de samlede en stak tilladelser sammen og lavede på en gang så hvor lang tid der ville gå kunne hun ikke sige
I dag d.07-02-2012 har jeg stadig ikke modtaget nogen tilladelse,kan det mon være rigtigt at det skal tage så lang tid?.
Nu er jeg nok nået der til at jeg ikke begynder på noget laderum inden jeg har en tilladelse



Deter satneme under alt tænkelig kritik, at du skal vente så længe[xx(]
Jeg ville godt nok ikke finde mig i det. [}Smile]

"Heller 2 i dunken, end dunken i 2éren"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#62
Citat:quote:

Originally posted by OKHansen

Hej igen

jeg fandt alligevel tid til at ringe til Jægerforbundet Kalø i dag. De tør heller ikke give et endeligt svar på hvad der gælder af regler. Problemet med hele denne del af lovgivningen er at justitsministeriet heller ikke engang vil fortolke, da det er de enkelte Politikredse der fortolker, og det gør de forskelligt. Jægerforbundet har dog nedsat en arbejdsgruppe der skal se på hvordan, og hvor forskelligt loven bliver tolket, for derefter at arbejde for en fælles tolkning i hele landet. Gruppen skal primært arbejde med opbeveraing af våben og ammunition, men kommer jo i samme forbindelse ind på genladning.

Mvh. Ole



Det er bare i orden Ole.
Vi må afvente at se hvad der sker.
Jeg tror ikke politifolkene er klar over forskellen på røgsvagt krudt og f.eks. TNT. Har på fornemmelsen at de tror pulveret i sig selv kan eksplodere.... og ikke bare brænde hurtigt.


** Jeg mangler Lakelander 389Lux/Kongsberg 393Lux i cal. 243 win, 270win og 358 NM **

** Købes: Lakelander 389Lux/Kongsberg 393Lux i cal. 300WM **
Svar
#63
Jammen så har jeg fået mig en ny genladningstilladelse. Hvor får man et nyt skema hvor sælger skal notere køb af krudt?
Svar
#64
Jeg tror ikke politifolkene er klar over forskellen på røgsvagt krudt og f.eks. TNT.

Nej, men den lille kontormus, der sidder med papirarbejdet[Smile]

mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)