Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S&L M97 DL 5-skudsmagasin + problem m. 3-skuds..
#1
Min kære far vil gerne have et 5-skudsmagasin til sin S&L M97-DL i 7RM.
Jeg søgte hurtigt på det, og fandt frem til, at der kan kæbes 5-skudsmagasin til Victory, som jo er en videreudvikling af M97. Men jeg aner ikke om man kan købe et sådant magasin og så regne med, at det hele spiller sammen, kan man det eller skal der noget andet til?

Derudover så har han et problem med sit 3-skudsmagasin. Han lader 3patroner i magasinet + en i kammeret. Når så 1. skud er affyret, så vil den øverste patron i magasinet ikke hele vejen med, men sætter sig i stedet på tværs, og hænger stadig med "røven" i magasinet. Dette oplevede han 3 gange i træk i jagtbiografen. Jeg har ikke undersøgt det nærmere da det kræver at vi kan skyde første skud.
Har I nogle bud?

God weekend!

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#2
Du kan godt få et 5-skudsmagasin til en Victory. Jeg har i hvert fald originale magasiner både til .308 og 6.5x55.

Fødningen er nok et soørgsmål om en lille justering af magasinet. Det er der andre der har erfaring med.

mvh
hjemmeladeren
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#3
Kan de eksperter så ikke lige komme på banen og fortælle hvad der kan løse problemet.

Du mener at et 5-skudsmagasin fra en Victory passer i hans riffel? [Smile]

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#4
Jeg har lige købt et 5 skuds magasin til min DL97.
Våbensmeden sagde at der kunne blive et problem med at magasinet både skulle kunne bruges til 6,5 og til 9,3, men at det kunne justeres ved at "tilpasse læberne".. Hvad der helt præsis ligger i det ved jeg ikke, men kun at hvis hanskulle rette det skulle han have magasinet OG riflen ud...

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#5
Men nu skal han ikke bruge magasinet til flere kalibre, men kun 7RM. Så må det ikke være det samme problem
i har?

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#6
M97 og Victory passer magasiner sammen.

Din far skal bare sørge for at det er et magnum magasin.

Er hans 3 skuds et magnum magasin?

Prøv at kontrollere at føderen ikke hænger i bagkanten.

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben

Kan det ikke repareres med Gaffatape, er det ikke værd at eje!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)