Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trophy Art IKKE LÆNGERE under konkursbehandling
#1
Trophy Art under konkursbehandling

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#2
Jægere kan tabe penge

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#3
Trophy Art er igen ejet af Konservator Jacob Strunge
Efter en turbulent periode er forhandlingerne med kurator nu faldet ud således, at konservator Jacob Strunge har kunnet opkøbe konkursboet efter Trophy Art ApS. Pr. 18. januar 2012 er det... derfor Jacob Strunge, der ejer og driver Trophy Art videre i dets oprindelige ånd og med vanlig kvalitet.
”Jeg beklager naturligvis over for kunder og forretningsforbindelser, at de har måttet vente så længe på en klar udmelding. Men konkurrenceklausuler og markedsføringsloven har gjort, at jeg desværre ikke har kunnet melde noget ud tidligere. Det har – både for kundernes og min families skyld – været vigtigt for mig at navigere igennem denne situation helt korrekt, og derfor kan udmeldingen først komme nu - efter handlen er officiel”, siger Jacob Strunge.
Usikkerheden omkring virksomhedens fremtid har ikke alene påvirket Jacob Strunge og hans familie, men unægtelig også de kunder, der har haft trofæer liggende hos Trophy Art. Om det siger Jacob Strunge: ”Jeg har nu atter rådighed over kundernes trofæer. Og derfor kan alle kunder i Trophy Art igen føle sig trygge og vide, at deres trofæer vil blive færdiggjort som tidligere aftalt. Dvs. kunder der allerede har indbetalt depositum til det konkursramte selskab ikke kommer til at lide under det. Konservatorværkstedet er allerede i fuld gang og det er med stor fornøjelse, jeg nu kan fortsætter det arbejde, jeg brænder for – og endda i mit eget regi”.
Fremtiden for Trophy Art
- Trophy Art og Jacob Strunge fortsætter med officielle opmålinger for SCI, CIC og Roland Ward, dagligt på værkstedet samt til øvrige arrangementer.
- Trophy Art satser fortsat på montering af trofæer i alle afskygninger, fra bukken fra den nye jæger til storvildtjægerens Big 5, samt design af showroom og butikker ect.
Kunder og forretningsforbindelser kan holde sig opdateret på http://www.trophyart.dk eller på Trophy Art´s facebook side. De vil ligeledes blive kontaktet via brev/mail.
Historik Jacob Strunge etablerede navnet Trophy Art tilbage i 2001, da han som nyudlært startede sin konservatorvirksomhed. I 2008 indgik Jacob Strunge et samarbejde med storvildt-jægeren Bobby Jakobsen, der indbefattede, at Jacob Strunge ikke længere var ejer, men i stedet blev ansat som konservator i Trophy Art ApS. Som følge af Bobby Jakobsen’s personlige konkurs i november 2011 endte selskabet desværre også i en konkurs.

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)