Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kvinde kvæstet ved påkørsel af krondyr
#21
Citat:quote:

Originally posted by pern

Farmor har ret, desværre !!
Kvinder er bedre bilister
Mænd er bedrevidende bilister.

Jeg arbejder som kørerlærer, og det er et faktum at pigerne generelt er mere fornuftige bilister.
Og det er desværre også sådan at når jeg har generhverv kursus, så er det 19 ud af 20 der er mænd.
Så mænds større rummelige sans, der bla gør dem bedre til baglænskørsel, falmer jo en hel del i det samlede regnskab !!!
Bare min mening

Mvh Per



Pernille? [Wink]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#22
Hvis man ser på uheldsstatistikken burde unge mænd betale ca 50.000 kr. årlig præmie - så dårlige billister er mænd i den alder...der er sikkert nogen af Jer som kan mindes denne tidsperiode [8D]

[Image: t3tactical.gif]
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by halvautomat

Hvis man ser på uheldsstatistikken burde unge mænd betale ca 50.000 kr. årlig præmie - så dårlige billister er mænd i den alder...der er sikkert nogen af Jer som kan mindes denne tidsperiode [8D]

[Image: t3tactical.gif]


Det gør de da næsten også - især hvis de har et mellemøstligt navn.

[IMG][Image: rttstilvtf02.jpg][/IMG]
Svar
#24
@Pern: Du er min nye bedste ven [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Jeg kommer da helskindet til Ulfborg og retur og den eneste klaphat jeg har mødt på de ture er sgu da en mand!!!! Havde jeg ikke været så vaks bag et rat havde hverken jeg eller min veninde overlevet hans halsbrækkende manøvre foretaget med over 120 km/t [}Smile]

En kronhind slap da også helskindet fra at vælte sig over vejen lige foran mig lige før Ulfborg ..... så deeet... [Wink]

Mvh Farmor [Smile]