Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vores samfund! En skændsel og hån!
#1
Sidder og læser dagen avis, endelig kom det frem i medierne, har selv set hvad vores ældre og svage bliver "fodret" med og det er en katastrofe! Se selv her.

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1687855.ece

Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by fqvist

Sidder og læser dagen avis, endelig kom det frem i medierne, har selv set hvad vores ældre og svage bliver "fodret" med og det er en katastrofe! Se selv her.

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1687855.ece

Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!



Ja hvis de lavede interne ordninge med evt lokale kro'er og spisesteder ville de få gang i den, og pensionisterne ville få neget mere kvalitet.

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#3
Hold da kæft, det ville jeg ikke en gang servere for hunden(da jeg havde ham) eller kæresten.

Hard work doesn't guarantee success, but no work guarantees failure..
Hard work doesn't guarantee success, but no work guarantees failure..
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by West

Citat:quote:

Originally posted by fqvist

Sidder og læser dagen avis, endelig kom det frem i medierne, har selv set hvad vores ældre og svage bliver "fodret" med og det er en katastrofe! Se selv her.

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1687855.ece

Trykker lige på "syntes godt om knappen"
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!



Ja hvis de lavede interne ordninge med evt lokale kro'er og spisesteder ville de få gang i den, og pensionisterne ville få neget mere kvalitet.

A. Westergaard


Mvh.
Fair
Svar
#5
Tjaaa..

En grundig gennemgang af regnskaberne og indkøbene i den "afdeling" der fremstiller "hunde-æden" kunne måske være på sin plads.

Sidste gang jeg hørte om noget tilsvarende viste det sig at "økonomaen" købte lystigt ind af fine og sunde råvarer + en del "skod-varer"

"skod-varerne" (kartofler og billigt hakkekød) blev brugt til at lave mad til leveringen af måltider til pensionisterne i den lokale madordning. De gode varer blev brugt til "økonomaens" bi-job som "kogekone" i nabo-byen ...
Mærkeligt nok kunne hun altid levere de gode råvarer til festmiddagen lige lidt billigere end man selv kunne skaffe dem...

Det gik lige indtil et ældre medlem af min familie deroppe, opdagede at "økonomaen" i byen var den samme som " den lokale kogekone" i nabobyen....

Jeg siger ikke at det nødvendigvis er svindel af den slags... men lav kvalitet til en høj pris, må betyde at nogen scorer forskellen!!!!

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#6
FAIR - jeg forstår ikke hvad du mener med dit indlæg?

Med venlig hilsen

Jesper
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Excubitor

FAIR - jeg forstår ikke hvad du mener med dit indlæg?

Med venlig hilsen

Jesper



Du skal lige pille denne sætning ud for at få sammenhængen [Wink]

Trykker lige på "syntes godt om knappen"

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#8
Det har jo nok noget at gøre med arbejdsmiljøloven Det er jo forbudt at håndtere noget som helst over 20 kg manuelt Så når de gamle er magret af til ca 20 kg sparer man jo udgifterne til løftegrej ol , og hvis de er døde af sult inden , ja så sparer man jo også udgifterne til pension ,varmehjælp ,boligsikring ,personale mv så det er jo en win win situation
HELT ÆRLIGT det er sgu for ringe den måde mange af vores ældre bliver behandlet på
Mester
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)