Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A.redolfi
#1
Nogen der kender mærket og eller kvalitet ??

Hilsen Steen
Svar
#2
Jeg kender det slet ikke, men gåglede det lige :http://sie-hunting.com/produkter/333-a-redolfi/893-a-redolfi-eos-light-lux-mejector-chokes-og-loebsvaelger-/
Smukt gevær - køb og test det:-)
Mvh.
Fair
Svar
#3
Der var en test i en af de seneste udgaver af JVV, men jeg er langt væk fra bladet de næste 4 uger. Men måske der er en anden der kan finde artiklen?

Det var overordnet et positivt indtryk, de nævnte at træet er ”laserfarvet” for at få det til at fremstå særligt ”udsøgt”. Det er der jo flere og flere der bruger, og det er jo udelukkende et kosmetisk indgreb.

Christian
Svar
#4
Tak for svarene. Men er der slet ikke nogle der har haft den i hænderne ?

Fandt artiklen. http://www.jvv.dk/page249.aspx?recordid249=777

Hilsen Steen
Svar
#5
Jo,Det er den sædvanlige Italiener type.Der bare er forfinet med flotte baskyler og træ.finishen er god på dem.og de ligger godt til skulderen.
Man for meget for pengene.men man må ikke tro,at man for en Browning-Beretta for prisen.

John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar
#6
Jeg ville gå for en lettere brugt Browning/Miroku de kan findes til næsten samme pris, og er lættere at sælge hvis du ikke kan ramme med den.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#7
Skrev indlæget for en bekendt.
Han har læst det og tror han vælger brugt og kendt.
Tak for de gode svar .

Hilsen Steen
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Sako

Jeg ville gå for en lettere brugt Browning/Miroku de kan findes til næsten samme pris, og er lættere at sælge hvis du ikke kan ramme med den.

Mvh. Jakob



Hvis Steen skulle sælge det han ikke kan ramme med, ville hans skab jo stå gabende tom! [Big Grin][Big Grin] måske lige bortset fra hans foto grej! [Smile]

Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
Svar
#9
Klap i Bjarne [}Smile][}Smile][}Smile]

Hilsen Steen
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Just shot

Klap i Bjarne [}Smile][}Smile][}Smile]

Hilsen Steen



Hov hov hov Steen vil du lige "tale" ordenligt[}Smile] fornæmmer jeg en der har nikotin trang[Smile]

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#11
Gælder også dig ! Flet næbbet [}Smile]

Hilsen Steen
Svar
#12
Nikotin trang [Big Grin][Big Grin] Steen: jeg kan fortælle dig at det går LANGGGGG tid inden det går over,[}Smile] men hold dig nu i skindet [Smile]

Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by Tex

Nikotin trang [Big Grin][Big Grin] Steen: jeg kan fortælle dig at det går LANGGGGG tid inden det går over,[}Smile] men hold dig nu i skindet [Smile]

Mvh Bjarne



lur mig om det ikke er for sent, han har garantert en pakke prince ovre i garagen som han babber på når han lufter hunden[Big Grin]

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#14
Hvad var du du ikke forstod ?
HOLD KÆFT !!!! TYKSAK ![Big Grin]
Kom nu ud at løbe lidt og hold dig fra slikposen [Big Grin]

Hilsen Steen
Svar
#15
Jo jo da jeg har da en af dem jeg syns den virker ganske fint.
De første 250 skud er gået igennem våben virke genneført og passer mig godt den er velafbalanceret de er faktisk en ganske pænt våben.
De eneste som er lidt irriterende er ejektoren .Der delenerme knald på dem patronerne ryger af helvede til efter skud.

Lille

[Image: 9258385hmy.jpg]

[Image: 9258386tcj.jpg]

[Image: 9258387kgb.jpg]

[Image: 9258394tia.jpg]

[Image: 9258399nsj.jpg]

[Image: 9258403bla.jpg]

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
#16
@Lille

Smukt våben med fin forarbejdning på skæfterne [8D] Nydelige netskæringer der sniger sig en del over gennemsnittet.Hvad er der fiflet med m.h.t. åretegninger og træbearbejdning? Sidst jeg kiggede Beretta netskæringer, var det dælme ikke imponerende arbejde [B)]
Går man tæt på metalforarbejdningen kan man godt se, at overfladen og bearbejdningen lider lidt under besparelser, men det ødelægger ikke et fint helhedsindtryk. Hvor er vi hende økonomisk/ investeringsmæssigt med denne skyder?

Walnut
Svar
#17
@: Walnut, kik oppe i mit link !

Mvh.
Fair
Mvh.
Fair
Svar
#18
Den de med træet og laser brænding.Jeg kiggede 15 forskellige våben af sammen model de fik jeg lov til så jeg kunne vælge de pæneste skæfte. Der var ikke en eneste skæfte der var ens.Alle har haft forskellig år tegning og farve spil.

Lille

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
#19
Jeg stod også og fingererede ved et par Redolfi'er på Jagt i Bella her i efteråret.
Synes det virker som en rigtig fin skyder til prisen.
Bemærkelsesværdigt fine netskæringer og finish iøvrigt.
Lige ved siden af stod Browning - på våben der er 3-4 gange dyrere lignede netskæringerne noget der var løgn. Jeg har aldrig set noget lignende- så ud som om laseren nærmest havde trykket dem i træet - og det var stort set galt på alle de Miroku/Browninger de havde med !

Der er iøvrigt mange fine italienere som vi aldrig ser her i DK, nu har Jaguar gruppen taget Caesar Guerine til sig, men hvad med Fausti, B. Rizzini , Bettinsoli, Marocchi??
Det er sgu' lidt kedeligt at gå rundt i danske våbenbutikker og se på de samme Browning 525 og Beretta SP.

mvh
Claus
Svar
#20
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

@Lille
Hvor er vi hende økonomisk/ investeringsmæssigt med denne skyder?



Hos http://www.tommerupjagtogfiskeri.dk kan de fås til 6500kr
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)