Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
600 meter Ulfborg 15/4 2012 - udsolgt
#1
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=25146

Flyttet af Kima
mvh
Svar
#2
There Was A Problem

You do not have access to this forum.

[Image: skelet025.gif]

Wildcatters does have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
Hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#3
Man skal hvis være medlem af Asgaard jagtforening....[B)]

Man skal ikke fortryde det man har gjort, men fortryde hvad man ikke får gjort........
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#4
Ja det er vi mange som ikke har råd til....[:I]

[Image: t3tactical.gif]
Svar
#5
Fint så, men hvis man vil have andre dødelige med udover medlemmer af Askaard Jagtforening, burde man poste hele teksten.[:o)]

Og det rigtige sted ville jo så være under langdistanceskydning med riffel.[Wink]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#6
Jeps - dette er en teaser [Wink][Wink]

Den bliver slået op her om en halv snes dage, hvis der ikke er fuldtegnet med Asgaard medlemmer.

Man kan også melde sig ind i Asgaard [:o)]

Brugernavn :
Navn:
Adresse :
Post nr:
By:
Fødselsdag :
Tlf :
E-mail
Medlemsnummer :
Medlemstype :

Under medlemstype kan man vælge imellem
Ordinær
ungdoms
Senior
Husstand
Ekstraordinær

Ovennævnte sendes til undertegnede - og man rykker frem i køen [8D]
mvh
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by TSX

Jeps - dette er en teaser [Wink][Wink]

Den bliver slået op her om en halv snes dage, hvis der ikke er fuldtegnet med Asgaard medlemmer.

Man kan også melde sig ind i Asgaard [:o)]

Brugernavn :
Navn:
Adresse :
Post nr:
By:
Fødselsdag :
Tlf :
E-mail
Medlemsnummer :
Medlemstype :

Under medlemstype kan man vælge imellem
Ordinær
ungdoms
Senior
Husstand
Ekstraordinær

Ovennævnte sendes til undertegnede - og man rykker frem i køen [8D]



Jeg henviser til reglementet herinde.......; i salgs-annoncer skal der fremgå pris[Big Grin][Big Grin][Wink]!!

Man skal ikke fortryde det man har gjort, men fortryde hvad man ikke får gjort........
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#8
@Boryx [Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Kr. 120,- for ekstraordinær,
Kr. 737,- for ordinært

Da vi generelt opererer med større indskud for ''ikke medlemmer''
ved vore skydninger, er beløbet reelt mindre end de 120,-
mvh
Svar
#9
Og jeg henviser til VTF's regelsæt.

14. Det er ikke tilladt at hverve medlemmer til andre fora om våben, skydning, genladning, jagt eller andre relaterede emner m.m. ved at poste indlæg eller links, der henviser dertil. VTF er ikke ment som en hvervningsplatform for andre fora på Internettet. Posteres sådanne links eller indlæg vil de blive slettet/modereret uden varsel af moderatorkorpset.

15. Indlæg skal placeres i det relevante underforum. Fejlplacerede indlæg flyttes efter moderatorens skøn til korrekt forum.

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Santo

Og jeg henviser til VTF's regelsæt.

14. Det er ikke tilladt at hverve medlemmer til andre fora om våben, skydning, genladning, jagt eller andre relaterede emner m.m. ved at poste indlæg eller links, der henviser dertil. VTF er ikke ment som en hvervningsplatform for andre fora på Internettet. Posteres sådanne links eller indlæg vil de blive slettet/modereret uden varsel af moderatorkorpset.

15. Indlæg skal placeres i det relevante underforum. Fejlplacerede indlæg flyttes efter moderatorens skøn til korrekt forum.

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Mvh

Santo



Til dem der ikke ved det: Asgaard er en forening der stablet på benene i VTF-regi - af VTF'ere - for VTF'ere - primært med henblik på forsikringsdækning af skydninger i VTF-regi [B)] ja undskyld jeg råber lidt højt [Big Grin]
mvh
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by TSX

Citat:quote:

Originally posted by Santo

Og jeg henviser til VTF's regelsæt.

14. Det er ikke tilladt at hverve medlemmer til andre fora om våben, skydning, genladning, jagt eller andre relaterede emner m.m. ved at poste indlæg eller links, der henviser dertil. VTF er ikke ment som en hvervningsplatform for andre fora på Internettet. Posteres sådanne links eller indlæg vil de blive slettet/modereret uden varsel af moderatorkorpset.

15. Indlæg skal placeres i det relevante underforum. Fejlplacerede indlæg flyttes efter moderatorens skøn til korrekt forum.

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Mvh

Santo



Til dem der ikke ved det: Asgaard er en forening der stablet på benene i VTF-regi - af VTF'ere - for VTF'ere - primært med henblik på forsikringsdækning af skydninger i VTF-regi [B)] ja undskyld jeg råber lidt højt [Big Grin]



Asgaard Jagtforening er en internet jagtforening startet op af medlemmer af DRALF, fordi at Høgh syntes at det var en god ide, derfor er der lagt hjemmeside plads til på VTF-forum.

Derfor mener jeg at sker der et brud på reglerne ved at annoncere efter medlemmer på VTF, §14 og på §15 ved at poste i fejl underforum.

Men det kan vores modoratorere så tage stilling til.

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#12
Jeg ved godt at jagt sæsonen er ved at være, men det er da lidt tidligt i begynder at kede jer. [Big Grin][Big Grin] få nu købt et par større sko
Mvh.
Morten
Svar
#13
Santo>> Har du noget imod at Asgaard Jagtforening er oprettet i VTF-regi, siden du går så meget op I om reglerne for hvervning af medlemmer bliver brudt eller ej?
Desuden hverves der ikke medlemmer til ANDRE fora som §14 henviser til. Asgaard er en del af VTF.
Skydninger er desuden ofte blevet annonceret under praktiske oplysninger, dermed er der jo ikke noget spektakulært i det. Det er jo også en "praktisk oplysning" at man skal være medlem af Asgaard for at have fortrin til pladserne, samt hvordan man bliver medlem.
Så alt i alt er fora regler overholdt. Tror jeg også moderator-teamet er enig i.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#14
Lad være med at lade denne sag udvikle sig til fnidder. Vi vender lige dilemmaet i moderatorkorpset og kommer med en afgørelse.

vh ran/moderator

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#15
Santo...undskyld mig men den har du altså fået rigtig galt i halsen.

Hvis ikke Aasgaard kan finde og søge sine medlemmer her på sitet som har opfundet og født det, hvor så.

En del af ideen med Aasgaard var faktisk netop at få forsikringsdækning i orden ved de skydninger som blev arrangeret herinde.

Og dermed er det også naturligt at bede de deltagende om at spytte i fælleskassen, dog uden det er et krav, bare en venlig henstilling. Med mindre du ikke er medlem i en anden jagtforening under DJ, så bliver du nødt til at melde dig ind i en jagtforening, som f.eks Aasgaard. For alles sikkerheds skyld.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#16
Og jeg der troede vi var en servicefunktion for VTF'ere, afventer med interesse moderatorkorpsets afgørelse.
mvh
Svar
#17
Jeg troede der var for sjov santo skrev...
Der var da 3 smilyes..

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by farT4

Jeg troede der var for sjov santo skrev...
Der var da 3 smilyes..

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..



Det troede jeg faktisk også første gang.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#19
Citat:quote:

Originally posted by 308 komp

Citat:quote:

Originally posted by farT4

Jeg troede der var for sjov santo skrev...
Der var da 3 smilyes..

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..



Det troede jeg faktisk også første gang.

VH Søren

Big Green for ever


Det haber jeg S.... ogsa det er - ellers skal vi da vist snart have et valg.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#20
Hej Venner

Min første post var egentlig ment som en spøg, herefter starter TSX ud med at råbe på forum, derfor min næste post, da han åbentbart ikke har fattet at han poster i fejl underforum. Jeg mener at det skal postes i Langdistance skydning med riffel, der ligger ihvertfald andre posts at samme type.

For lige at placere Asgaards tilhørsforhold, er I så underlagt DJ's love og regler eller VTF's.

Mit bud er DJ's ellers var I aldrig blevet godkendt som jagtforening under DJ, hvilket så gør at der er tale om hvervning af medlemmer fra VTF og DRAFL.

@McQuolle, jeg har intet mod Asgaard, den udfylder jo nok et hul for nogen, men efter at Bestemmeren har rykket rundt på en del posts og lavet nye underforum, så må man formode at der bliver postet rigtigt.

@Tonny, Der er intet lovkrav om at du skal være medlem af en jagtforening for at dyrke riffelskydning, der findes andre muligheder, jeg har tegnet en forsikring der dækker når jeg skyder med riffel i andre regi, bland andet for at være dækket når vi er på rejse, til info så dækker jagtforsikringen jo ikke hvis du indskyder din riffel på en jagtrejse, den dækker også i DK.
Men jeg er medlem af den lokale jagtforening da de har rådighed over et flugtskydningscenter og adgang til riffelbane.

For lige at placere Asgaards tilhørsforhold, er I så underlagt DJ's love og regler eller VTF's. Mit bud er DJ's ellers var I aldrig blevet godkendt

Jeg slutter herfra og giver korpset ro til at arbejde.

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)