Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Allemandsret i DK?
#21
Citat:quote:

Originally posted by dravis

Ja, så blev det så vedtaget....[xx(][V][V][xx(][V][V]

Jeg kan kun foreslå at man som ejer af disse "frit tilgængelige områder" ved vandløb, sætter vildtkameraer op og skilter med at de er der, så man kan give politikerne "syn for sagen" med hensyn til hvad det vil betyde for faunaen i områderne, og vise at virkeligt mange "naturgængere" opfører sig totalt uansvarligt når de "bruger naturen", specielt andre menneskers natur(ejendom)

Det er simpelthen ufatteligt at det er blevet vedtaget i den form...

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"



Vil lige gøre opmærksom på at de kameraer med stor sandsynlighed vil være ulovlige - et firma må fx. ikke engang pege et kamera mod sin port indefra, hvis man på den måde kan se folk der færdes lovligt udenfor porten.

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#22
Du må gerne filme på din egen ejendom. Noget feks supermarkeder gør. Det er jo ikke offentlig vej. Bræmmerne vil heller ikke være offentlig vej, men blot tilgængelig for alle via "tillid og frihed" doktrinen.
Jeg vil igen gerne slå et slag for at bræmmeejere får lov til uhindret ret på statens og kommunernes arealer.
Svar
#23
Jeg kan så se på politikkens hjemmeside at sort arbejde nu bekæmpes ved at straffe alle dem der foretrækker at betale kontant.
http://politiken.dk/tjek/penge/dinepenge...-din-have/
Skidefedt. Sidste uge holdt jeg på en tankstation hvor dankortautomaten ikke virkede og en familiefar måtte ikke forlade tanken fordi han ikke kunne betale. altså lidt kontanter skal man da have på sig.

Egentlig så er mit nuværende indlæg afledt af den dynge af overskridelser af den almindelige danskers retssikkerhed i højhellighedernes"politikernes" selvfede"vi alene vide" holdning.
Samfundet er på vej mod isbjerget, mens politikerne står og skovler mere kul i kedlerne, mens statsministeren står og råber"mere fart"
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by rekylling

Du må gerne filme på din egen ejendom. Noget feks supermarkeder gør. Det er jo ikke offentlig vej. Bræmmerne vil heller ikke være offentlig vej, men blot tilgængelig for alle via "tillid og frihed" doktrinen.
Jeg vil igen gerne slå et slag for at bræmmeejere får lov til uhindret ret på statens og kommunernes arealer.



Du skal bare overholde den lille del af lovgivningen, der siger at du skal skilte med video overvågningen på egendommen.

Santo

[Image: 422764_125392427587619_100003505881375_9...4359_n.jpg]
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#25
Citat:quote:

Originally posted by rekylling

Egentlig så er mit nuværende indlæg afledt af den dynge af overskridelser af den almindelige danskers retssikkerhed i højhellighedernes"politikernes" selvfede"vi alene vide" holdning.
Samfundet er på vej mod isbjerget, mens politikerne står og skovler mere kul i kedlerne, mens statsministeren står og råber"mere fart"

Helt enig og et eller andet sted mener jeg at vi skal begynde at sætte foden ned. Det er fuldstændigt uacceptable overgreb staten er i gang med - specielt den lille pissemyre Thor Möger Pedersen.
Med de nye tiltag annullerer staten den danske krone som lovligt betalingsmiddel....mon ikke det får følger for værdien af kronen?
Det virker som om alle deres tiltag er akademisk hjernespind uden forståelse for virkeligheden.......men det tager de vel som et kompliment......

Jeg tror at jeg kommer til at skrive mange fakturaer på kr. 9.999,-....

[Image: bueskytte.png]
Svar
#26
Som tømrer kan man vel godt sælge en kvart carport ad gangen? ;-)

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#27
Jeps, det hedder successiv levering/opstilling..........

[Image: bueskytte.png]
Svar
#28
@ID, husk at have ID-kortet[8D] med, med CPR nummer... Når nu SKAT kommer og kontrollerer via endnu en undtagelse fra grundlovens §72 ..[Sad!][xx(] når du er ved at sætte den halve carport op hos en af dine kunder...

Se DET er et rigtigt skridt ud på glidebanen mod et totalitært "Big Mother" samfund..

Vorherre (og Thor Möger) til hest ....[V][xx(][Sad!]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#29
Citat:quote:

Originally posted by Santo

Citat:quote:

Originally posted by rekylling

Du må gerne filme på din egen ejendom. Noget feks supermarkeder gør. Det er jo ikke offentlig vej. Bræmmerne vil heller ikke være offentlig vej, men blot tilgængelig for alle via "tillid og frihed" doktrinen.
Jeg vil igen gerne slå et slag for at bræmmeejere får lov til uhindret ret på statens og kommunernes arealer.



Du skal bare overholde den lille del af lovgivningen, der siger at du skal skilte med video overvågningen på egendommen.

Men du må ikke filme ind over anden mands mark, så kameraer skal pege ind mod din egen grund. Skiltning fjerner ikke dette krav.

Hilsen Kenneth

Santo

[Image: 422764_125392427587619_100003505881375_9...4359_n.jpg]



-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#30
Kenneth der er aldrig nogen der har snakket om at filme hos andre end en selv for at dokumentere brugen af bræmmer.
Endnu engang vil jeg slå et slag for at bræmmeejere får uhindret ret til jagt på statens og kommunernes arealer.
Svar
#31
Ja'he undskyld jeg siger dette...men fanden er der efterhanden sket med Danmark.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#32
Vi er overtaget af socialkommunisterne.
Svar
#33
Vi er overtaget af socialkommunisterne.
Svar
#34
Citat:quote:

Originally posted by 50GIJESS

Ja'he undskyld jeg siger dette...men fanden er der efterhanden sket med Danmark.

Jess Christensen
Master Pistolsmith


Danmark styres ikke af hædersmænd, men af kvinder og kvindagtige, lavandroge, æresløse mandslinge, krydret med (jysk [Image: 03.gif]) fup og fidus købmandsskab.
Der er ikke en eneste af dem som arbejder for fællesskabet - de sidder kun hvor de sidder for egen vindings skyld.

Langt hen ad vejen tror jeg, at det skyldes en aggressiv presse. Pressen har fået hul på mange ting og har selvfølgelig sin berettigelse, men jeg tror samtidig at det medfører at seriøse mennesker, som ikke er gode til at lyve, holder sig langt væk fra politik - det er de færreste som behersker begge disse øvelser; at være seriøs og at kunne performe.

Jeg ved ikke hvordan vi skal komme det til livs. Det vil jo nok være lidt voldsomt at starte en ny "fransk revolution", men jeg tror desværre ikke længere på, at markante forandringer i vort samfund, kan ske af parlamentarisk vej.
Det danske samfund består, groft sagt, af 50% tosser og 50% fornuftige mennesker og da alle forandringer skal ske via stemmeurnen, sker der derfor ingen forandringer. Hvis der undtagelsesvis sker forandringer, som nu, vil det ikke være reelle forandringer, men alene en konsolidering af status quo - d.v.s. statens magt over borgerne øges.

[Image: bueskytte.png]
Svar
#35
Danmark styres ikke af hædersmænd, men af kvinder og kvindagtige, lavandroge, æresløse mandslinge, krydret med (jysk ) fup og fidus købmandsskab.
Der er ikke en eneste af dem som arbejder for fællesskabet - de sidder kun hvor de sidder for egen vindings skyld.
jeg er bange for at du har ret[}Smile]
den gamle politiker der tror på sagerne og handler derefter, er blevet afløst af levebrødspolitikere og cand polytter der har fundet et nemt, vellønnet job med go pension

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#36
En undersøgelse lavet af en flok journalister viste at 24 af folketingets medlemmer arbejder for deres valgløfter og ideologi. Resten er levebrødpolitikere. Fortalt af en tidligere spindoktor.
Svar
#37
Citat:quote:

Originally posted by rekylling

Kenneth der er aldrig nogen der har snakket om at filme hos andre end en selv for at dokumentere brugen af bræmmer.
Endnu engang vil jeg slå et slag for at bræmmeejere får uhindret ret til jagt på statens og kommunernes arealer.



Det er i praksis bare svært at undgå(og kræver at man ved at man ikke 'ved et uheld' må filme ind på andres grund/offentlig vej), men jeg ville også bare gøre opmærksom på problematikken.

/Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#38
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by 50GIJESS

Ja'he undskyld jeg siger dette...men fanden er der efterhanden sket med Danmark.

Jess Christensen
Master Pistolsmith


Danmark styres ikke af hædersmænd, men af kvinder og kvindagtige, lavandroge, æresløse mandslinge, krydret med (jysk [Image: 03.gif]) fup og fidus købmandsskab.
Der er ikke en eneste af dem som arbejder for fællesskabet - de sidder kun hvor de sidder for egen vindings skyld.

Langt hen ad vejen tror jeg, at det skyldes en aggressiv presse. Pressen har fået hul på mange ting og har selvfølgelig sin berettigelse, men jeg tror samtidig at det medfører at seriøse mennesker, som ikke er gode til at lyve, holder sig langt væk fra politik - det er de færreste som behersker begge disse øvelser; at være seriøs og at kunne performe.

Jeg ved ikke hvordan vi skal komme det til livs. Det vil jo nok være lidt voldsomt at starte en ny "fransk revolution", men jeg tror desværre ikke længere på, at markante forandringer i vort samfund, kan ske af parlamentarisk vej.
Det danske samfund består, groft sagt, af 50% tosser og 50% fornuftige mennesker og da alle forandringer skal ske via stemmeurnen, sker der derfor ingen forandringer. Hvis der undtagelsesvis sker forandringer, som nu, vil det ikke være reelle forandringer, men alene en konsolidering af status quo - d.v.s. statens magt over borgerne øges.

[Image: bueskytte.png]



Det meste af det du skriver er korrekt - meeeen du er liiiige ved at insinuere, at jyder ikke er hædersmænd[B)]
Pas nu på du ikke bliver udfordret til duel[}Smile]
Fordi der forekommer lidt godt købmandsskab, behøver det jo ikke være fup og fiduser. Det er et et udtryk for stærk overlevelses trang.[:o)]

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#39
"50% tosser og 50% fornuftige mennesker".....

Forst griner man lidt, men bliver senere ked af det pa DK's vegne og fremtid. Maske de er blevet tosset med tiden, over den politik der fores nu om stunder.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#40
Ja, en æske haglpatroner ville gøre underværker paa Christiansborg.
H
Hogmeister
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)