Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Winchester importør i DK
#21
Og kan sådan en bandit ramme? eller er jeg bedre stillet med m98 med otterup pibe
Svar
#22
Den skyder rigtig fint faktisk.. Jeg har en i overskud evt?
Svar
#23
Rune N - ja har godt set og SAVLET lidt (meget) over den! Dog er jeg lidt utryg ved at jeg intet kender til de Winchester, og aner intet om hvad de står til i brugt eller nypris, er lidt mere inde i Sako/rem/S&L's gamle modeller
Men jeg har altid drømt om en forholdvis short action, helst med CRF, som så skal fittes med en motherfucker dæmper på, da jeg ikke nænner det på min gamle arve riffel.
Svar
#24
Og aner intet om det plejer at være kvalitet eller hvordan de regnes for at være. Men det er nok frygten for det ukendte.
Svar
#25
Citat:quote:

Originally posted by Morten S

Og kan sådan en bandit ramme? eller er jeg bedre stillet med m98 med otterup pibe


Prøv at spørge "Johansen" [Wink] (som vandt igen, for gud ved hvilken gang, med en 98'er)

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#26
Citat:quote:

Originally posted by Morten S

Og aner intet om det plejer at være kvalitet eller hvordan de regnes for at være. Men det er nok frygten for det ukendte.



Du kan roligt købe en Winchester der er ikke noget at være nervøs for.
Den har super låsegang og et rigtig fint aftræk og i bænken i Ringkøbing satte jeg fire skud der rørte ved hinanden.
Efterfølgende har jeg forsøgt men med forskellig ammo og er endt med Barnes 150 grains TTSX som jeg har fået ladet og de skyder indenfor en 2 krone på hundrede meter. Der er et noget bredt forskæfte på riflen men det virker godt på eks. hjortebanen.
Har da efterhånden skudt en del dyr med den, det er da blevet min fortrukne når jeg tager på jagt.
NB: Det var en Shultz og Larsen 97 DL jeg skiftede ud da jeg købte Coyote Lighten og jeg har ikke fortrudt et sekund.

Per Tolstrup Nielsen
Per Tolstrup Nielsen  
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)