Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zeiss duralyt vs zeiss conquest
#1
Jeg overvejer at investere i en zeiss duralyt og skal lige høre eksperterne om det "blot" er en conquest i ny dragt eller hvordan? Mon nogen har erfaringerne med 3-12x50 udgaven??
Svar
#2
det kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om hvad. Ville prisen være hvis man købte en mere.
Svar
#3
Hej Henrik

Jeg har en Duralyt 3-12x50 og er særdeles tilfreds med den, har fået at vide flere steder at den ikke skal sammenlignes med de billige MC udgaver fra USA.

Fabarm Axis 12 spreder og Blaser R93 prof. Samler.
Svar
#4
Min erfaring er vel hellere modsat; rent optisk synes jeg at Conquest (1-tommes serien som er monteret i USA) er på højde med Duralyt. Den største fordel jeg ser med Duralyt er muligheden for at få lys i retiklet til en ok pris; samt at klikkene er 1cm (for dem som hænger sig op i sådan noget).
Svar
#5
er der nogle bruger på dette gode forum der ved hvor man køber zeiss Duralyt 3-12-50 uden lys. Billigst henne og til hvilken pris
Svar
#6
KJI:
Prøv at ringe rundt til en håndfuld våbenforretninger og spørg hvad de skal have for sådan et "rør"....

Hilsen, Per
Svar
#7
Hos Clunys country store i Scotland. Billigst og uden problemer. God service. Har handlet der flere gange. Lige nu koster den godt 6000 DKK omregnet
Svar
#8
Det kan vist ikke svare sig og bøvle med. Tommerup jagt annoncere med en 3-12x50 til 5772,-
Svar
#9
Go' pris i tommerup! Det er vist bare at se at få ringet og håbe de stadig har nogen af det tilbud.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)