Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blaser r93 & r8
#1
Hej jægere.

Kender i til et sted som sælger blaser sæt (riffel-montage-go kikkert 3-12-56)

Kaliber:6,5x55, 308w samt 30-06 ;-)

Til den bedste pris ;-)

Pris/hjemmeside.

Det skal være med træskæfte, da jeg har haft en blaser i plastik før.
Har hørt at man kan spare ca 8000,- på at købe sættet i Tyskland ???
Svar
#2
8000 er selvfølgelig meget at spare. Du skal blot huske at alt hvad du køber rundt om i Europa, skal tilbage til købsstedet hvis der er noget du vil reklamere over.
Det vil i dette tilfælde sige, at hvis der viser sig fejl i brunering, aftræk eller andet du ønsker tilrette under henvisning til garanti, skal den tilbage til købsstedet.
Husk også ALTID at have styr på hvilken garanti der følger med købet, før du betalter. Og få det på skrift ! Det er svært at rette til bagefter ! [Wink]
Svar
#3
Hvis du feks hos Korsholm/Skov/ØV gør en større handel som denne på + 25000,- så er deres pris heller ikke urokkelig [Smile]

Har selv købt alt mit tidligere Blaser hos Korsholm da de jo har et noget større udvalg ved fra minut til minut at kunne få leveret fra Guntex [8D]

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar
#4
Tak for svarene.

Har før handlet med, Skov han er nok min foretrukne våbenpusher [Big Grin](De er til at handle med)

Er der nogen der har erfaringer med køb af våben internationalt?
Svar
#5
Prøv også eller evt.

http://www.westgun.dk i Bækmarksbro

Christian er altid god for en fornuftig handel.

mvh
Korthår
Svar
#6
terry i huntershouse i kbh. Han har virkelig styr på Blaser og jeg vil næsten garantere dig at du kan få en af de bedste priser i landet der...

Rune L. Jørgensen
Rune L. Jørgensen
Svar
#7
Ok, RLJ har du selv erfaringer med Huntershouse? rent geogrfisk passer det fint ind, da jeg bor i Nordsjælland
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)