Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagt på TV3
#1
Det er vel bare Nak og Æd i Afrika.

Hun er til jagt. Han er til mad. Sammen forener de hver deres passion, når TV3 PULS sætter jagten ind på det vildeste måltid

Nu går den vilde jagt – til lands, i sand og i luften. Den sydafrikanske savanne bliver erobreret fra alle kanter, når Camilla Ottesen og Timm Vladimir kaster sig ud i deres livs eventyr, hvor de udlever hver deres hobby: jagt og madlavning. Og hvor de samtidig får taget en ordentlig bid af det vilde Afrika.
Camilla Ottesen, der i mange år har været ivrig fritidsjæger, og Timm Vladimir, som med sin sikre smag for mad sikrede sig sejren i sidste års Masterchef, har taget riflen over skulderen og gryden under armen. Sammen er de draget ud på den sydafrikanske savanne for at jage vildt. Og spise vildt.

Programmenuen er såre simpel. Hun skyder. Han griller – eller tilbereder maden på anden vis, alt efter hvad der er muligt, når nu man laver mad under åben himmel. I hver episode vil de to kreere en kendt hverdagsret – på den vilde måde. Og derfor vil Timm Vladimirs helt egen gnu bearnaise, zebraboller i karry eller impalasagne måske være noget, der ud over en god smag i munden hos de to eventyrere også giver lidt inspiration til aftensmåltidet derhjemme.

Læs artiklen: http://digitalt.tv/foraret-pa-tv3-kanale...z1mjV7HBkC
Svar
#2
Ohh En Kvinde med en Mauser M03
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Egelund123

Ohh En Kvinde med en Mauser M03



Det er vist lige noget for dig... kvinder og M03'ere...[8D]
Tror vi skal have rationeret de udsendelser for dig...[Big Grin]


** Jo mere jeg øver mig - jo mere "heldig" bliver jeg **

** Købes: Lakelander 389Lux/Kongsberg 393Lux i cal. 300WM **
Svar
#4
Hmm så det, og i min verden ikke jagt med skydning fra bil, på en anden art end den man var ude efter. Men hvad ved jeg om godt tv, så længe der er sertal er tv3 vel glade

Hard work doesn't guarantee success, but no work guarantees failure..
Hard work doesn't guarantee success, but no work guarantees failure..
Svar
#5
Her 'autopürscher' Camilla Ottesen en hest i nattøj:

http://www.bt.dk/bttv/clip/22699
Svar
#6
Hvad kaliber mon hun skyder med ?
Svar
#7
Boller i karry? Har aldrig selv smagt zebra, men for mig er det en skam at gemme kødsmagen bag et ton chili...efter min mening er det her program skudt helt forbi...hun er ikke den bedste repræsentant for den danske jægerstand og han er vel ikke den ørn til at lave mad, som han bliver hypet til...? Bare min beskedne mening...så hellere Kirk og Skouboe...

Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Egelund123

Hvad kaliber mon hun skyder med ?



Mit gæt er 30-06


** Jo mere jeg øver mig - jo mere "heldig" bliver jeg **

** Købes: Lakelander 389Lux/Kongsberg 393Lux i cal. 300WM **
Svar
#9
så hellere Kirk og Skouboe...

ENIG
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Søby

Boller i karry? Har aldrig selv smagt zebra, men for mig er det en skam at gemme kødsmagen bag et ton chili...efter min mening er det her program skudt helt forbi...hun er ikke den bedste repræsentant for den danske jægerstand og han er vel ikke den ørn til at lave mad, som han bliver hypet til...? Bare min beskedne mening...så hellere Kirk og Skouboe...

Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.



Zebra er en hest - og smager som hest (og lugter som hest). De fleste skudte zebraer ender i en pølsetarm, eller som foder til dåseløver.

Uvenner med Photobucket - men medlem af Asgaard.
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=25600
mvh
Svar
#11
Så et afsnit i aftes.
Camilla lavede et "meget svært skud" på en Zebra der stod 150m ude på en vej.
Skuddet blev foretaget fra ladet på en landcruiser med fast anlæg på taget af bilen.
Vil nogen være elskværdige at fortælle mig det svære i dette?

Det er også lidt kært når Camilla fortæller om at det er et meget "stærkt" dyr[:I]
Jeg holder lige så meget som enhver anden mand af en trunte der kommer med sin jagtriffel, men nogen burde måske lære hende at hun skulle komme med åbent bundstykke når hun kommer ind på en skydebane (indendørs).

Ellers er programmet da meget sjovt, som en anden skrev, nak og æd flyttet til afrika, dog uden taberdyr.
Det havde da været stort at se Timm Vladimir lave bøf bearnaise på klippegrævling [Big Grin]

Hilsen

Frederik

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)