Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bevis for at muggeratoren har fået fingeren ud
#21
Citat:quote:

Originally posted by The Shootist

Ja, men på skadestuen gør vi det med en glødende tråd og brænder hul i neglen.
Held og god bedring

The Shootist

Hellere en Dralf end en Smølf



Føj!!
Det lugter værre end sprængt elg [xx(]

--
mvh M@X.
DRALF champion.
Before using gun - read warnings in
instruction manual available free from
"Sturm, Ruger & Co. Inc. Southport, Conn. USA"
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#22
Som værnepligtig var jeg ude for at en "kammerat" landede bagsmækken fra en lastbil på min tommelfinger. Av.

På infirmeriet ville lægen flå den smertende negl af med en tang (av-av-av). En venlig sygepasser blandede sig heldigvis og fik mig over til tandlægen, der borede et fint lille hul. Lettelsen da trykket forsvandt var ubeskrivelig.

Min gode ven der arbejder på et maskinværksted bruger søjleboremaskinen når det sker, den er nemmere at styre end en håndboremaskine og det går hurtigere end at "nulre" boret igennem.

Venlig hilsen Lasse ...og jeg ved det passer, for jeg har sagt det så tit!
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#23
Den sidste har jeg selv benyttet mig af nogle gange. Et popnittebor (3,3mm) og en søjleboremaskine er genialt hvis man slår sig over fingrene med en mukkert som jeg har gjort nogle gange efterhånden. Heldigvis er det sjældent at man slår sig på en PC som jeg nu arbejder med. [Big Grin]

Be cool... Or put on some more clothes
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by Ulske

Heldigvis er det sjældent at man slår sig på en PC som jeg nu arbejder med. [Big Grin]



Don't be too sure...

Them keybords could brake your nails, if you have female nails...[Big Grin][:o)]

[Image: skelet025.gif]

Wildcatters does have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#25
Et godt fif, hvis man slår sig over fingrene med en muggert - slå en gang til..................så mærker man ikke det første slag [xx(]
Med venlig hilsen


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: dfdr.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)