Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
xx
#1
xx
Svar
#2
Fin beskrivelse af riffelen[Big Grin]

Riflen fremtræder noget kedelig, finishen er lidt trist. Tikka har ønsket at frembringe en billig riffel med denne konstruktion. Det er efter vores mening lykkedes. Riflen kan også leveres i de fleste forekomne std. kalibre.

"Heller 2 i dunken, end dunken i 2éren"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#3
Ja det var aldrig sket hen i Jylland [Big Grin] og så er Ruger da ok - med en lidt "kedelig støbt tendens" og jeg kender ikke de rustfrie Tikkaer, men kan potensen klare kunststofaftrækkerbøjle og magasin, så er de nu meget fine [Big Grin]

Og så lige...... opfindelsen med at annoncere noget som for mange er attraktivt, men så efterfølgende tilbyde noget andet, er ikke noget HH har opfundet [Big Grin]

Jagt - Det mest naturlige du kan foretage dig med bukser på!
Jagt - Det mest naturlige du kan foretage dig med bukser på!
Svar
#4
Citat:quote:

12. Kritik eller ros af enkeltstående erhvervsdrivendes forretningsmetoder - service, kompetence, priser etc. - er principielt velkommen, men skal begrundes og underskrives med virkeligt navn, således at den kritiserede/roste part såvel som brugerne af forumet har en chance for at forholde sig til kritikken/rosen. Denne regel gælder ikke for kritik/ros af produkter, brands, organisationer, offentlige personer og producenter.



Kima/moderator

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Citat:quote:

12. Kritik eller ros af enkeltstående erhvervsdrivendes forretningsmetoder - service, kompetence, priser etc. - er principielt velkommen, men skal begrundes og underskrives med virkeligt navn, således at den kritiserede/roste part såvel som brugerne af forumet har en chance for at forholde sig til kritikken/rosen. Denne regel gælder ikke for kritik/ros af produkter, brands, organisationer, offentlige personer og producenter.



Kima/moderator

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det



Ikke, at jeg ikke har tænkt mig, at følge denne regel.
Men hvorfor er det så meget mindre OK, at kritisere en bestemt virksomhed, end for eksempel en offentligt kendt person(fx formanden for Ornitologisk forening) eller organisation(det kunne være Ornitologisk forening), at man ikke må være anonym ?

Bare til orientering har jeg ingen udestående med Ornitologisk forening, de er kun nævnt som eksempel.

Endeligt kan grænsen mellem en forhandler og producent jo være lidt flydende. Den gode GT producerer Bundmetal til Rem 700, han sælger dem også i detail hvad er han så ?

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#6
Jeg skal heller ikke have nogen hængt ud - men havde en sjov oplevelse for snart et par måneder siden.

Den ene af mine sønner bad om assistance:
Han har længe været på udkik efter en Baikal kal. 12, og ringer til mig og spørger om jeg vil samle en op på hans vegne.

Udbyderen bor et sted i Jylland, det gør jeg også[Wink] - knægten bor for tiden i København.

Ind på en hjemmeside hvor flg. annonceres:

Quote

Baikal
MP27EM
Varenr.: 2012067
O/U. Cal. 12/76, 72 cm. løb, 3 chokes.
SPAR 41%!

unquote

Istedet for at køre til butikkens adresse, spørger jeg telefonisk om man har på lager.

Jeg får oplyst man har 5 stk. - men at de ikke dur - begge skud går på en gang; men man har da noget tilsvarende i Yildiz.

Jamen for hunden da - det var knægtens ønske at finde en Baikal som ovenfor beskrevet - hvor mange Yildiz der er blevet solgt via en Baikal annonce henstår i det uvisse.

Meen det er lidt tankevækkende man også her lader en annonce hænge i månedsvis, uden at kunne levere varen.

Knægten leder stadig efter en fungerende Baikal i den ovenfor beskrevne model.
mvh
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by 308 komp

Ikke, at jeg ikke har tænkt mig, at følge denne regel.
Men hvorfor er det så meget mindre OK, at kritisere en bestemt virksomhed, end for eksempel en offentligt kendt person(fx formanden for Ornitologisk forening) eller organisation(det kunne være Ornitologisk forening), at man ikke må være anonym ?

Bare til orientering har jeg ingen udestående med Ornitologisk forening, de er kun nævnt som eksempel.

Endeligt kan grænsen mellem en forhandler og producent jo være lidt flydende. Den gode GT producerer Bundmetal til Rem 700, han sælger dem også i detail hvad er han så ?

VH Søren

Big Green for ever



Reglerne er ikke til diskussion Søren.

[IMG][Image: rttstilvtf02.jpg][/IMG]
Svar
#8
Jeg købte engang en riffel derinde(af nød,for der var ingen andre der havde den)Den var stadig på deres brugtliste i over et år efter.!

John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar
#9
@Fischerman, du har reddet dig en uges afkøling, grunden til at du "nøjes" med en uge er at svarene ikke direkte refererer til dit slettede indlæg.

Citat:quote:

16. Sletning af egne indlæg må (såfremt der er andre indlæg i tråden) kun finde sted efter aftale med moderator. Sletning af indlæg i en tråd virker ødelæggende og er til stor gene for andre brugere. Det er dog til hver en tid tilladt at rette i sine indlæg. Ulovlig sletning medfører omgående låsning af profil.



Kima/moderator

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by 308 komp

Ikke, at jeg ikke har tænkt mig, at følge denne regel.
Men hvorfor er det så meget mindre OK, at kritisere en bestemt virksomhed, end for eksempel en offentligt kendt person(fx formanden for Ornitologisk forening) eller organisation(det kunne være Ornitologisk forening), at man ikke må være anonym ?

Bare til orientering har jeg ingen udestående med Ornitologisk forening, de er kun nævnt som eksempel.

Endeligt kan grænsen mellem en forhandler og producent jo være lidt flydende. Den gode GT producerer Bundmetal til Rem 700, han sælger dem også i detail hvad er han så ?

VH Søren

Big Green for ever



Reglerne er ikke til diskussion Søren.

[IMG][Image: rttstilvtf02.jpg][/IMG]



Det ved jeg godt, men håbede, at en eller anden kunne forklare det rimelige i forskellen.

Det er så tilsyneladende ikke tilfældet.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#11
Citat:quote:

Den gode GT producerer Bundmetal til Rem 700, han sælger dem også i detail hvad er han så ?


Genial[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by 308 komp

Den gode GT producerer Bundmetal til Rem 700, han sælger dem også i detail hvad er han så ?

Ingen regler uden undtagelser; GT må du svine til li'så tosset du vil (det er en særregel som er indført i dag) [Big Grin]

[IMG][Image: rttstilvtf02.jpg][/IMG]
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by GT

Citat:quote:

Den gode GT producerer Bundmetal til Rem 700, han sælger dem også i detail hvad er han så ?


Genial[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]


Som jeg altid har sagt; Den mand har sgu humor[Wink]
Realitetssans er så til gengæld ikke hans stærke side[B)][Big Grin]
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by 308 komp

Den gode GT producerer Bundmetal til Rem 700, han sælger dem også i detail hvad er han så ?

Ingen regler uden undtagelser; GT må du svine til li'så tosset du vil (det er en særregel som er indført i dag) [Big Grin]

[IMG][Image: rttstilvtf02.jpg][/IMG]



Nu har jeg ikke noget udestående med GT, så derfor vil det da være tåbeligt at svine ham til.[Wink]

Men det er rart at kende den nye regel for det tilfælde, at der skulle opstå en kontrovers.

Jeg har forstået, at hvis man vil svine en eller anden virksomhed til, må man gøre det uden anonymitet. Jeg har bare ikke fattet, hvorfor det ikke er en generel regel.

Men jeg behøver heller ikke forstå det, jeg har lært det udenad nu.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#15
Citat:quote:

Som jeg altid har sagt; Den mand har sgu humor
Realitetssans er så til gengæld ikke hans stærke side



Citat:quote:

Ingen regler uden undtagelser; GT må du svine til li'så tosset du vil (det er en særregel som er indført i dag)


[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Endelig er den "gamle" tone ved at indfinde sig igen[Wink]

Bring it on[Big Grin][8D]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by GT

Citat:quote:

Som jeg altid har sagt; Den mand har sgu humor
Realitetssans er så til gengæld ikke hans stærke side



Citat:quote:

Ingen regler uden undtagelser; GT må du svine til li'så tosset du vil (det er en særregel som er indført i dag)


[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Endelig er den "gamle" tone ved at indfinde sig igen[Wink]

Bring it on[Big Grin][8D]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]



Indberet øjeblikkeligt den slags uanstændigheder til moderatorene, så man kan få stoppet den form for uterlighed og skørleven[Wink]
Man skulle jo nødig midste den dybe seriøsitet og kompetence som er opbygget over den seneste tid. Hvor hovedbudskabet er let og indholdsløst underholdning til folket, fuldstændigt blottet for stødende og tankevækkende indlæg.
Det ville jo være tragiskt hvis nogle potentielle kilder pludselig stoppede for muligheden for at få snablen i en kasse, på grund af negativ omtale.[Wink]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)