Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nogen, der kan polsk?
#1
http://www.youtube.com/watch?v=E7lQunybJwQ

Jeg klarede at se alle de meget lange 8 minutter til ende [B)] Er der én, der kan forklare, hvad snakken/ gruppearbejdet går ud på? [Big Grin]

Walnut
Svar
#2
Ha ha ha, den tager nok prisen som den til dato mest elendige jagtvideo jeg har set. Man får helt ondt af den stakkel der har lagt dette på tuben.

Det kamera han bruger kunne måske have givet acceptable billeder på en jagtbue hvor du højst skyder på 20 meters afstand, men til riffeljagt går det altså ikke. Man kan jo ikke se en eneste af de bukke de taler om og skyder på.

Og det er da forresten en ret elendig skudstatistik, hvis han kun fik den ene buk ud af skydningen [xx(]

M.v.h. Lasse.
...Regulering er jagt !
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Ha ha ha, den tager nok prisen som den til dato mest elendige jagtvideo jeg har set. Man får helt ondt af den stakkel der har lagt dette på tuben.

Det kamera han bruger kunne måske have givet acceptable billeder på en jagtbue hvor du højst skyder på 20 meters afstand, men til riffeljagt går det altså ikke. Man kan jo ikke se en eneste af de bukke de taler om og skyder på.

Og det er da forresten en ret elendig skudstatistik, hvis han kun fik den ene buk ud af skydningen [xx(]

M.v.h. Lasse.
...Regulering er jagt !
[Image: ajbutton.gif]



[Big Grin] Meget enig. På et tidspunkt, i al snak og kameraforvirring, mener jeg at have opsnappet, at der var flere bukke på scenen, og at de involverede drøftede, hvilken der skulle skydes? Da der senere så blev afgivet adskillige skud, troede jeg, at man var i færd med at afskyde en flok af bukke [Big Grin]
Walnut
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)